آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان + فیلم

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر توضیحاتی ارائه داد.

فرهاد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری با یک دستگاه تریلر در محور کاشان به نطنز، ساعت ۰۳:۵۲ بامداد امروز _دوشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ به ۱۱۵ اعلام شد.

وی با بیان اینکه اتوبوس مسافربری مربوط به مسیر تهران به اصفهان بوده است، افزود: با هماهنگی مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان بلافاصله سه واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان، دو واحد امدادی آمبولانس اورژانس پیش‌بیمارستانی کاشان و دو واحد امدادی هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه حال هیچ‌یک از مصدومان وخیم نیست، ادامه داد: ۹ مرد ۲۶ تا ۶۰ سال، هشت زن حدود ۴۵ سال و دو پسربچه هشت و ۱۲ ساله در این سانحه مصدوم شدند.

وی تصریح کرد: با تلاش کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی پس از انجام اقدامات فوری ۱۸ نفر از مصدومان به بیمارستان‌های فاطمیه بادرود، خاتم‌الانبیای نطنز و شهید بهشتی کاشان منتقل شدند و یک مصدوم نیز مراقبت‌های سرپایی را در محل دریافت کرد و رضایت به اعزام نداد.

حیدری درباره آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان اضافه کرد: تمام مصدومان در وضعیت پایدار و هوشیار به مراکز درمانی منتقل شدند و حال هیچ‌کدام از آنها وخیم نیست. بیشتر مصدومان دچار شکستگی در دست و پا و تعدادی هم از ناحیه سر و صورت دچار آسیب‌دیدگی شده‌اند.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه برخورد اتوبوس مسافربری با تریلر در آزادراه کاشان

کد خبر 668048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.