عامل شهادت مامور پلیس در نیکشهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل اصلی شهادت مأمور فراجا استوار دوم مرتضی خانی بندانی در شهرستان نیک‌شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار کرد: در فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸ استوار دوم مرتضی خانی بندانی جهت انجام مأموریت در یکی از روستاهای شهرستان نیک‌شهر توسط گروهک معاند به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ از این رو دستگیری عاملان این جنایت به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه‌روزی خود یکی از اشرار مسلح و عامل شهادت شهیدخانی بندانی را مورد شناسایی قرار داد و با اقدامات پلیسی ویژه و رصد اطلاعاتی مشخص شد نامبرده یکی از اعضای وابسته به گروهک‌های معاند است که در سطح شهرستان نیک‌شهر فعال است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: پس از رصد و اقدامات شبانه‌روزی محل تردد نامبرده در محور مواصلاتی شهرستان نیک‌شهر شناسایی و با هماهنگی و تشریفات قضائی تیم عملیاتی پلیس به محل حضور متهم اعزام و پس از اطمینان از حضور نامبرده در یک عملیات غافلگیرانه وی دستگیر و خودرو پژو ۴۰۵ آن نیز توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با اقتدار در برابر اشرار مسلح کوردل می‌ایستد و هرگز اجازه نمی‌دهد تا خون پاک مدافعان امنیت کشور که برای تأمین نظم و امنیت مردم و مرزهای میهن اسلامی جان خود را فدا می‌کنند، پایمال شود.

کد خبر 668020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.