اشتغال پایدار زندانیان در دستور کار است

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان گفت: در تلاش هستیم علاوه‌بر اشتغال زندانیان، افرادی که شرایط لازم را تحت عنوان رأی باز دارند و از اشتغال در نظر گرفته شده در دوران محکومیت خود استفاده می‌کنند بعد از محکومیت نیز بتوانند اشتغال پایدار داشته باشند تا دوباره دچار جرایم احتمالی نشوند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمحمد موسویان امروز -یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه- در حاشیه جشن «نسیم مهر» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: انجمن حمایت از زندانیان به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی سال‌ها است در راستای حمایت از خانواده زندانیان کل کشور فعالیت می‌کند و در مرکز استان اصفهان و برخی از شهرستان‌ها این انجمن‌ها مشغول فعالیت هستند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی فعالیت این انجمن حمایت از زندانیان و خانواده آنها است و زمانی که فردی به زندان محکوم می‌شود انجمن‌های حمایت از زندانیان وظیفه خود می‌دانند که در راستای مباحث معیشتی، آموزش و درمان در حد توان و در راستای اساس‌نامه وظایف قانونی به این خانواده‌ها کمک کنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان اصفهان تصریح کرد: انجمن حمایت از زندانیان در استان اصفهان در مناسبت‌های مختلف بسته‌های معیشتی را بین خانواده‌های زندانیان نیازمند توزیع کرده است و پیگیری‌های متعددی در حوزه درمان و بحث آموزش فرزندان آنان انجام گرفته است.

وی گفت: در حوزه اشتغال پیگیری‌های مختلفی برای اشتغال خانواده زندانیان انجام شده و در تلاش هستیم علاوه‌بر اشتغال خود زندانیان، افرادی که شرایط لازم را تحت عنوان رأی باز دارند و از اشتغال در نظر گرفته شده در دوران محکومیت خود استفاده می‌کنند بعد از محکومیت نیز بتوانند اشتغال پایدار داشته باشند تا دوباره دچار جرایم احتمالی نشوند.

موسویان خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از خانواده زندانیان، خیران نقش بسیار مؤثری را در استان اصفهان بر عهده داشته و حمایت‌های بسیار خوبی در حوزه‌های مالی و معنوی از خانواده‌های زندانیان داشته‌اند که جای تشکر دارد.

کد خبر 668013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.