برخورد ۲ تریلر با سواری پیکان ۷ فوتی و مصدوم داشت

معاون استاندار و فرماندار ویژه شاهرود گفت: برخورد دو تریلر با خودروی سواری پیکان در محور شاهرود به طرود پنج فوتی و دو مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش ایمنا، ابوطالب جلالی با اشاره به برخورد دو تریلر با خودروی سواری پیکان در محور شاهرود به طرود، اظهار کرد: این حادثه ترافیکی ساعت ۱۸:۱۵ در کیلومتر ۵۵ محور شاهرود به طرود رخ داد که بر اثر آن پنج نفر در محل وقوع تصادف جان خود را از دست داده و دو نفر نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه جان باختگان این حادثه عضو یک خانواده بودند، افزود: دو نوجوان ۱۴ ساله، مادر، پدر و مادربزرگ در این سانحه رانندگی جان باختند.

فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: در برخورد تریلر اول، سواری پیکان منحرف شد و سپس تریلر دوم برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه دو مصدوم حادثه سرپایی توسط کارشناسان اورژانس مداوا شدند، خاطرنشان کرد: آمبولانس‌های اورژانس و آتش‌نشانی پس از اعلام این سانحه توسط یکی از شهروندان، بی‌درنگ در محل حادثه حضور یافتند.

جلالی با اشاره به تصادفات جاده‌ای متعدد در این محور، گفت: لازم است اعتبارات ارتقای محور شاهرود به طرود هرچه سریع‌تر اختصاص یابد تا شاهد این‌گونه حوادث دلخراش نباشیم.

وی ادامه داد: مسئولان پلیس‌راه شهرستان شاهرود و استان سمنان نیز موضوع استقرار پاسگاه پلیس در این محور را به صورت جدی دنبال کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 668010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.