اصفهان میزبان کمپ تمرینی فدراسیون جهانی / هدف از مسابقات توسعه آموزش است

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان گفت: این طرح با عنوان پروژه فدراسیون جهانی در کشورهای مختلف و با هدف توسعه آموزش بازیکنان و مربیان کشورها انجام می‌شود. همچنین رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های آقایان، نوجوانان و جوانان اصفهان را پیش رو خواهیم داشت که نشان‌دهنده تقویم شلوغ هیئت تنیس روی میز است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کمپ تمرینی بین‌المللی فدراسیون جهانی تنیس روی میز با شرکت بازیکنان پایه استان اصفهان و تیم‌های ملی قطر در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در تاریخ نهم تیرماه به مدت ۲۰ روز و با میزبانی استان اصفهان برگزار خواهد شد.

مهدی تکابی در خصوص شرایط این رقابت‌های بین‌المللی که طی دو اردو برگزار خواهد شد، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: فدراسیون تنیس با اعتماد و اعتقاد به استان اصفهان به عنوان یکی از بازوان اصلی خود، دو پروژه بین‌المللی کمپ تمرینی را به این استان واگذار کرد تا مسابقات آن برگزار و مدیریت شود.

وی افزود: در بخش اول اردو که نهم تیرماه برگزار خواهد شد، بازیکنان تیم ملی قطر، منتخبان نوجوان و جوانان اصفهان و شش نفر از بازیکنان منتخب رده‌های پایه کشور که در مجموع ۲۲ بازیکن هستند، در اردو و زیر نظر چهار مربی قطری، مدرس فدراسیون جهانی، مربی تیم ملی نونهالان و سرپرست بازیکنان ایرانی شرکت می‌کنند. از بین مربیان اصفهانی نیز محمد طائبی‌پور و محمد گودرزی حضور دارند. دبیر هیئت تنیس استان نیز سرپرستی کل اردو را بر عهده دارد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان اصفهان با اشاره به برگزاری این تورنمنت تصریح کرد: این طرح با عنوان پروژه فدراسیون جهانی در کشورهای مختلف و با هدف توسعه آموزش بازیکنان و مربیان کشورها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش دوم اردو نیز پس از گذشت ۹ روز ابتدایی، اردوی ایران و قطر را با حضور همین افراد برگزار خواهیم کرد که مربیگری آن بر عهده محسن شیشه‌گرها، مربی تیم ملی است.

تکابی در تشریح برنامه‌های پیش روی هیئت تنیس تصریح کرد: امیدواریم این اردو در ارتقای سطح فنی بازیکنان ایران و اصفهان تأثیر داشته باشد و نصف جهان میزبان خوبی برای مسابقات ملی باشد. این دو رویداد بین‌المللی امسال برگزار می‌شود و علاوه بر آن ماهانه مسابقات هیئت به صورت مستمر برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما یک کمپ تمرینی را تحت عنوان کمپ تمرینی نصف جهان تأسیس کرده‌ایم که هر ماه برترین‌های اصفهان با مربیان نخبه ایران و استان کار خواهند کرد. همچنین رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های آقایان، نوجوانان و جوانان اصفهان را پیش رو خواهیم داشت که نشان‌دهنده تقویم شلوغ هیئت تنیس روی میز است.

کد خبر 668001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.