لزوم ترمیم نیروی انسانی و افزایش اعتبارات تملک دارایی انتقال خون در خمینی‌شهر

سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان از لزوم ترمیم نیروی انسانی و افزایش اعتبارات تملک دارایی انتقال خون در شهرستان خمینی‌شهر خبر داد.

کیان دهراب‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ با حضور در دفتر فرماندار شهرستان خمینی‌شهر، نسبت به مسائل مرتبط با مرکز خون‌گیری این شهرستان ارزیابی‌هایی صورت گرفت.

وی با تقدیر از مردم شهرستان خمینی‌شهر در راستای استقبال خوب از امر خداپسندانه اهدای خون، افزود: در صورت ترمیم نیروی انسانی مرکز خون‌گیری این شهرستان، میزان اهدای خون افزایش خواهد یافت.

سرپرست اداره کل انتقال خون استان اصفهان با اشاره به تخصیص صددرصدی اعتبارات سال ۱۴۰۱ از سمت فرمانداری، تصریح کرد: انتظار می‌رود در سال ۱۴۰۲، اعتبارات تملک دارایی انتقال خون شهرستان به منظور افزایش خدمات‌رسانی با خرید یک دستگاه ژنراتور افزایش یابد و از طریق رایزنی با سازمان مدیریت و برنامه استان اصفهان، شاهد افزایش اعتبارات هزینه‌ای انتقال خون استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: طبق صحبت‌های انجام شده، فرماندار خمینی‌شهر نسبت به ترمیم نیروی انسانی، افزایش اعتبارات تملک دارایی و هزینه‌ای اقدام خواهد کرد و رایزنی‌های فرمانداری و استانداری در راستای در اختیار قرار دادن زمین با هدف افزایش فعالیت‌های اداره انتقال خون در این شهرستان، در حال انجام است.

کد خبر 667996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.