بالاترین آمار آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کشور به استان اصفهان اختصاص یافت

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: نقش خیران نیک‌اندیش در ستاد دیه استان بسیار برجسته است و با قوت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همت می‌کنند، به‌گونه‌ای که در یکسال گذشته استان اصفهان بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد در کشور را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری امروز -یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه- در حاشیه جشن «نسیم مهر» در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز شاهد برگزاری برنامه بسیار خوبی از سوی اعضای انجمن حمایت از زندانیان اصفهان، لنجان و مبارکه بودیم و در این جلسه از فرزندان نخبه خانواده‌های محکومان تقدیر شد و امیدواریم این‌گونه جلسات ادامه پیدا کند.

وی با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش استان اصفهان در کشور سرآمد هستند، افزود: خیران نیک‌اندیش استان اصفهان در طول سال همواره در اجرایی شدن برنامه‌های ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان مشارکت داشته و نقش‌آفرین هستند.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: نقش خیران نیک‌اندیش در ستاد دیه استان بسیار برجسته است و با قوت برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همت می‌کنند، به‌گونه‌ای که در یکسال گذشته استان اصفهان بالاترین آمار آزادی زندانی جرایم غیرعمد در کشور را به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: در انجمن حمایت از زندانیان نیز کمک‌های خیرخواهانه خیران به حمایت از خانواده‌های زندانیان در بخش‌های مختلف هزینه می‌شود و خدمات ارائه شده از سوی انجمن حمایت از خانواده زندانیان خدمات متنوعی است و مسئولیت انجمن حمایت از زندانیان نیز در سراسر کشور و در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها با دادستان‌ها است.

جعفری با بیان اینکه مسئولیت ستاد دیه با رؤسای کل دادگستری‌ها است، گفت: به همت و مدیریت دادستان مرکز استان اصفهان علاوه بر اینکه در ستاد دیه اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی به ویژه در یکسال گذشته انجام گرفته است در انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز همین همت و تلاش‌ها را شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: خیران استان علاوه بر آزادی زندانیان و رفع مشکلات مربوط به زندانیان در زندان نسبت به رفع چالش‌ها و کاهش دغدغه‌های خانواده‌های آنها نیز توجه ویژه‌ای دارند.

کد خبر 667989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.