رئیس جمهور در پیامی درگذشت والده جهانگیری را تسلیت گفت

رئیس جمهور با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسئلت کرد.

‌به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

در متن این پیام آمده است: جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری، ضایعه درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده بزرگوار جناب‌عالی و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، موجب تالم خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت (ع)، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را تسلیت می‌گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

کد خبر 667956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.