پیش‌بینی بورس فردا ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲

برای روزهای آینده انتظار می‌رود به‌تدریج بازار شاهد تعادل بیشتر و مثبت شدن تک‌سهم‌ها باشد، شواهدی مبنی بر اینکه بازار وارد فاز بحران و شکستن کف‌های قبلی شود، وجود نداشته است، برای فردا انتظار بازاری مثبت با شیب بسیار کم داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز هم بازار وضعیت متعادلی داشت، شاخص کل ۱۹ هزار واحد منفی بود و ارزش معاملات نسبت به روز قبل رشد داشت و ۸۵۰۰ رسید اما خالص خروج نقدینگی حقیقی‌ها ۴,۵۵۰ میلیارد تومان بود زیرا حقوقی‌ها و بازارگردان‌ها در کلیت بازار خرید بیشتری داشتند.

امروز لیدرها منفی بودند اما از اواسط بازار شاهد بهبود تقاضا به‌ویژه در گروه خودرویی بودیم. این گروه همچنان شایعه زیان سنگین ایران خودرو را بر خود احساس می‌کند. اخبار مهمی همچون حضور وزیر امور خارجه عربستان در ایران و تصویب واردات خودروهای کارکرده در مجلس بر بازار تأثیرگذار بود.

برای روزهای آینده انتظار داریم به‌تدریج بازار شاهد تعادل بیشتر و مثبت شدن تک‌سهم‌ها باشد. شواهدی مبنی بر اینکه بازار وارد فاز بحران و شکستن کف‌های قبلی شود وجود نداشته است. برای فردا انتظار بازاری مثبت با شیب بسیار کم داریم.

محدوده دو میلیون و ۲۰۰ تا دو میلیون ۲۵۰ هزار واحد برای شاخص کل اهمیت بسیاری دارد که در صورت عبور از آن، وضعیت بازار بهتر خواهد شد.

کد خبر 667908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.