عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از دریافت مجوز جذب ۱۰۰ نیرو در شهرداری زنجان تا جمع‌آوری و معدوم‌سازی ۳۰۰ قلیان در ساحل بندرعباس و جانمایی دهکده بین‌المللی گردشگری و سلامت کرج را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

دهکده بین‌المللی گردشگری و سلامت کرج جانمایی شد

مهدی لطفی، رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرج اعلام کرد: ساخت دهکده گردشگری و سلامت با شناسنامه بین المللی در ارتفاعات شمالی کرج جانمایی و در برنامه کاری مدیریت این شهر قرار گرفت.

اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای احداث دو پارک در بوشهر

ساسان محبی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوشهر گفت: ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار به احداث پروژه‌های پارک ۱۳ هکتاری تنگک سوم و اجرای بخشی از پارک ۱۳۸ هکتاری در محدوده بزرگراه سرتلتنگک اختصاص یافت.

چهار میلیون مترمربع از معابر اهواز مشکل حاد آسفالت دارند

پرویز حسینی، معاون فنی شهرداری اهواز گفت: چهار میلیون مترمربع از معابر اهواز مشکل حاد آسفالت دارند یا آسفالت نشده‌اند که باید آسفالت شوند که طبق قیمت‌های پارسال، هر ۱۰۰ هزار مترمربع آسفالت، ۲۰ میلیارد تومان هزینه دارد بنابراین حدود یک هزار میلیارد تومان برای آسفالت این معابر نیاز است. البته این مساحت غیر از معابر اصلی اهواز است که باید اصلاح و بازسازی شوند.

سواد مدیریت پسماند مردم را افزایش دهیم

سعید مرادی‌کیا، کارشناس مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تهران در ادامه این نشست با بیان اینکه باید سواد مدیریت پسماند مردم را افزایش دهیم، گفت: این آموزش‌ها باید به گونه‌ای باشد تا با تغییر رفتار مردم سواد مدیریت پسماند افزایش یابد و این در حالی است که سواد محیط زیست با سواد مدیریت پسماند متفاوت است.

کمتر از پنج درصد زباله‌های خانگی البرز تفکیک می‌شود

مجید درگی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز با اشاره به تعطیلی خط تفکیک زباله در مرکز دفن پسماند حلقه دره، گفت: متأسفانه کمتر از پنج درصد زباله‌های خانگی در این استان تفکیک می‌شود.

دریافت مجوز جذب ۱۰۰ نیرو در شهرداری زنجان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان از دریافت مجوزهای لازم برای جذب ۱۰۰ نیرو در این شهرداری طی سال جاری خبر داد.

جمع‌آوری و معدوم سازی ۳۰۰ قلیان در ساحل بندرعباس

مهدی باستین، مدیر واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس از برخورد جدی با عرضه کنندگان قلیان در نوار ساحلی این شهر خبر داد.

کد خبر 667905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.