گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری به شورا ارائه شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: گزارشی از اجزای اکوسیستم نوآوری شهرداری اصفهان باید به شورای ششم شهر ارائه شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ در حاشیه بررسی لایحه اهدای جوایز نقدی در هفدهمین دوره جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی (حاکی از پیشنهاد اهدای جایزه به دو تیم برنده در رتبه سوم) اظهار کرد: اکوسیستم نوآوری شامل اجزایی مانند سرمایه‌گذاری خطرپذیر، فضاهای کار اشتراکی و توسعه فضاهای کسب‌وکار است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان فرهنگی در نظر دارد تعدادی از فرهنگسراها را به فعالیت مراکز کار اشتراکی اختصاص دهد، افزود: باید این اکوسیستم در قالب بسته‌ای و با ارائه گزارش به اعضای شورای اسلامی شهر معرفی شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تاکنون از این مهم غفلت شده است و ستاد مرکزی سیاست‌گذاری راهبردی و متمرکز روی این موضوع انجام نداده است، همین موضوع موجب شده است که اقدامات ما در حوزه نوآوری چندپاره و هر بخش از آن در یک سازمان و اداره مختلف شهرداری انجام شود، از این‌رو درخواست می‌کنم این گزارش در کمیسیون تلفیق یا کمیسیون خدمات شهری ارائه تا به این موضوع پرداخته شود. 

کد خبر 667888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.