درخواست داورزنی برای برگزاری ۳ رویداد مهم والیبال آسیا

میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳، در جلسه هیئت‌رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی فدراسیون والیبال، جلسه هیئت رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا روز گذشته _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ به میزبانی شهر گریسک و با حضور اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون والیبال ایران برگزار شد. در این جلسه میزبانی استان آذربایجان غربی (شهر ارومیه) برای مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ به تصویب رسید.

پیش از این و با درخواست و پیگیری مسئولان استان آذربایجان غربی برای میزبانی در این رقابت‌ها، محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در راستای ارج نهادن به علاقه‌مندی استان‌ها و شهرستان به ورزش والیبال و رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهرهای علاقه‌مند، این موضوع را با مسئولان کنفدراسیون والیبال آسیا مطرح کرده بود و در نشست روز گذشته، میزبانی ایران در این رقابت‌ها به صورت رسمی از تهران به ارومیه تغییر پیدا کرد.

همچنین در نشست هیئت رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا داورزنی برای میزبانی مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۵، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ و قهرمانی جوانان آسیا ۲۰۲۴ اعلام آمادگی کرد تا جمهوری اسلامی ایران یکی از نامزدهای اصلی برای میزبانی این مسابقات شود.

بررسی رویدادهای برگزار شده سال ۲۰۲۲ و چشم‌انداز و برنامه‌های والیبال آسیا در سال ۲۰۲۳ بخش دیگری از جلسه هیئت رئیس کنفدراسیون والیبال آسیا بود که به تصویب نهایی اعضای هیئت‌رئیسه این نهاد والیبالی آسیا رسید.

بیست‌ودومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا، از بیست‌وهشتم مرداد تا چهارم شهریورماه به میزبانی شهر ارومیه با شرکت ۱۸ تیم برگزار خواهد شد.

کد خبر 667867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.