ماوس گیمینگ بی‌سیم CORSAIR DARKSTAR رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ماوس گیمینگ بی‌سیم CORSAIR DARKSTAR با 15 دکمه قابل برنامه‌ریزی با قیمت 170 دلار رونمایی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت CORSAIR به تازگی از ماوس گیمینگ بی‌سیم DARKSTAR با ۱۵ دکمه قابل برنامه‌ریزی رونمایی کرده است. این محصول از سنسور CORSAIR MARKSMAN برای دقت بیشتر استفاده می‌کند و با قابلیت‌های متعدد و طراحی زیبا عرضه می‎‌شود.

ماوس گیمینگ بی‌سیم CORSAIR DARKSTAR به کاربران این امکان را می‌دهد که مقدار DPI مورد نظر خود را انتخاب کنند، یک دکمه نیز روی بدنه آن تعبیه شده است که به کاهش قابل‌توجه تأخیر کمک می‌کند. بدنه این ماوس گیمینگ دارای یک پد لاستیکی ضدلغزش است تا انگشت‌های دست به راحتی روی آن قرار بگیرد.

کاربران می‌توانند جلوه‌های نورپردازی RGB، سرعت، DPI و موارد دیگر را با استفاده از برنامه نصب شده روی رایانه شخصی تنظیم کنند. این نرم‌افزار از پنج فایل پیکربندی پشتیبانی می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تنظیمات لازم را انجام دهند. محصول یادشده دارای پورت USB-C است و از اتصالات سیمی و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. باتری به کار رفته در این ماوس گیمینگ تا ۸۰ ساعت شارژدهی دارد.

قیمت ماوس گیمینگ بی‌سیم CORSAIR DARKSTAR در چین تقریباً ۱۷۰ دلار ارزیابی شده است. این محصول برای گیمرهایی که به دنبال تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی هستند، بسیار مناسب و ایده‌آل است.

کد خبر 667854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.