انتخاب محتوا برای تبلیغات شهری با دقت بیشتری انجام شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: به‌تازگی بنرهایی در سطح شهر منتشر شده که خاطر خبرنگاران و مدیران رسانه را مکدر کرده است، انتظاری که از کمیته شهروندی داریم این است که در ارائه و انتخاب مطالب دقت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا فلاح امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خبرنگاران از اقشار تأثیرگذار، کم‌توقع و ایثارگر هستند که با شجاعت حقیقت را مطرح می‌کنند، اظهار کرد: به‌تازگی کمیته فرهنگ شهروندی ناآگاهانه و بدون تدبیر بنرهایی در سطح شهر منتشر و خاطر خبرنگاران و مدیران رسانه را مکدر کرده است، انتظاری که از کمیته شهروندی داریم این است که در ارائه و انتخاب مطالب دقت بیشتری داشته باشند.

وی افزود: در زمینه‌های مختلف باید مطالب اثرگذار برای ارتقای شهر و شهروندی ارائه و از روایات و احادیث و جملات ائمه اطهار و بزرگان استفاده شود، این در حالی است که مطالبی که در سطح شهر منتشر می‌شود، جز به حاشیه بردن نتیجه دیگری ندارد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه خوب نه تنها شایعه نمی‌کند، بلکه آگاه می‌کند، نه تنها پنهان نمی‌کند، بلکه شفاف‌سازی می‌کند، رسانه دلسوز گزینشی عمل نمی‌کند، نکته‌سنجی می‌کند، امیدآفرینی و اعتمادسازی می‌کند، بنابراین کمیته فرهنگ شهروندی باید از خبرنگاران و رسانه‌ها عذرخواهی کنند.

کد خبر 667845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.