درگیری مرزداران در سیستان‌وبلوچستان / تروریست‌های مسلح قصد ورود به کشور را داشتند

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان گفت: مرزداران سیستان‌وبلوچستان که از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند و با گروهک تروریستی درگیر شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار رضا شجاعی اظهار کرد: مرزداران سیستان‌وبلوچستان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی، از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی به محل مورد نظر اعزام شدند و به‌موقع اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند که با گروهک تروریستی درگیر شدند.

وی با اشاره به استقرار عملیاتی مرزبانان در منطقه شناسایی‌شده افزود: مرزبانان پس از ساعت‌ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند، مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آن‌ها به صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری یکی از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت رسید و تعدادی نیز زخمی شدند و اعضای گروهک که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند، با استفاده از شیارهای کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.

فرمانده مرزبانی سیستان‌وبلوچستان گفت: در این عملیات یکی از همکاران ما نیز مجروح شد که بلافاصله به مرکز درمانی منتقل شد و حال عمومی وی رضایت‌بخش است. مرزداران سیستان‌وبلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، به‌ویژه شرارت قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.

کد خبر 667835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.