مشکل قطعی آب در پایتخت باید هرچه سریع‌تر رفع شود

عضو شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پایتخت همچنان با مشکل قطع شدن آب دست‌وپنجه نرم می‌کند، گفت: در برابر فعالیت و اقدامات شرکت‌آب و فاضلاب مسئولیت داریم، این در حالی است که هیچ صدایی از شورا در این مورد نشنیدیم و هیچ تذکری به شرکت آب و فاضلاب ندادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر امانی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم‌خردادماه_ در یکصدوپنجاه‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری اظهار کرد: با توجه به بارش‌های هجدهم خردادماه که موجب جاری شدن سیل شد، در مسیر ورودی آب از سد کرج به تهران سنگ‌ها ریزش کردند.

وی افزود: بارها و بارها با مدیران آب و فاضلاب گفت‌وگو و مصاحبه انجام شده است و گفته‌اند که مشکل قطعی آب در پایتخت رفع شده است، در حالی که امروز صبح رسانه ملی گزارشی مبنی بر اینکه در بعضی محلات تهران آب قطع و در بعضی محلات دیگر نیز فشار کم است، پخش شد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: تمهیدات لازم برای این موضوع باید در نظر گرفته می‌شد تا از بروز این مشکلات جلوگیری شود اما اطلاع‌رسانی‌های غیرمنسجم و برخلاف واقعیت وانمود می‌کند که مشکل آب رفع شده است.

امانی گفت: قطعی یک ساعته آب زندگی شهروندان را با اختلال مواجه می‌کند و در گزارش صداوسیما نیز شهروندان بیان کردند که برای استحمام و شست‌وشوی البسه به منزل بستگان خود می‌روند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در برابر فعالیت و اقدامات شرکت آب و فاضلاب مسئولیت داریم؛ اعضای شورا باید از مردم حمایت کنند تا مشکل رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: شایسته بود که امروز مدیرعامل آب و فاضلاب در شورای اسلامی شهر حاضر می‌شد و گزارشی پیرامون این مسئله به شورا ارائه می‌کرد.

پرویز سروری، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در واکنش به تذکر امانی اظهار کرد: در خصوص این مسئله بررسی‌های لازم انجام می‌شود و در صورت امکان برای جلسه آینده که سه‌شنبه هفته جاری برگزار خواهد شد، مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب را به شورای اسلامی شهر دعوت می‌کنیم.

کد خبر 667834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.