افزایش بودجه واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد به ۱۵ میلیارد تومان

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد گفت: سال گذشته بودجه واحد نقلیه و موتوری، ۷.۵ میلیارد تومان بود که این میزان امسال به ۱۵ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بابک احمدی امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه _ در نشست بررسی عملکرد ماشین‌آلات شهرداری با اشاره به فعالیت ۹۶ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین در حوزه‌های مختلف اظهار کرد: از مجموع دستگاه‌ها، شش دستگاه در حوزه پخش مکانیزه آسفالت و ۱۰ دستگاه در زمینه حمل آسفالت فعالیت دارد و روزانه ۵۰۰ تن آسفالت توسط ۱۰ دستگاه حمل می‌شود.

وی افزود: چهار دستگاه لودر در حوزه معدن، سنگ‌شکن، آسفالت و قطعات بتنی و یک دستگاه لیفتراک در حال فعالیت است، چهار کامیونت و یک دستگاه فلاکس آسفالت نیز به منظور لکه‌گیری آسفالت در سطح شهر فعال است و روزانه ۶۰ تن آسفالت توسط این دستگاه‌ها حمل می‌شود.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد با بیان اینکه در راستای آبیاری فضای سبز از یک تانکر حمل آب استفاده می‌شود، اضافه کرد: تعدادی از ماشین‌آلات به منظور خاک‌برداری به صورت روزانه فعالیت می‌کند، همچنین دو دستگاه لودر برای عملیات عمرانی و راه‌سازی و سه دستگاه بیل‌بکهو به منظور انجام خدمات شهری و پاکسازی معابر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

احمدی با اشاره به ضرورت تعمیر و بازسازی ناوگان موتوری شهرداری تصریح کرد: این ناوگان به صورت روزانه تعمیر و تعمیر موتور، سرویس کلی، دیسک و صفحه آن انجام می‌شود، بازسازی و رنگ‌آمیزی تمام خودروهای ناوگان، تمدید بیمه‌نامه‌ها، خرید روغن و لاستیک و تأمین سوخت مورد نیاز ماشین‌آلات نیز توسط این واحد در حال انجام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر پنج دستگاه ماشین پرس زباله‌کش و یک دستگاه جاروب مکانیزه برای انجام امور خدمات شهری فعال شده است و دو دستگاه دیگر نیز خریداری خواهد شد، به زودی یک دستگاه جدول‌شوی و یک دستگاه مخزن‌شوی نیز به ناوگان موتوری اضافه خواهد شد.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد تاکید کرد: یک دستگاه بیل زنجیره‌ای برای فعالیت در معدن سنگ‌شکن و دو دستگاه نیسان به منظور انجام خدمات عمرانی در مناطق یک و دو در حال فعالیت است.

احمدی گفت: دو دستگاه وانت مزدا برای واحد اجراییات و سد معبر، یک دستگاه نیسان به منظور اجرای احکام واحد اجراییات، یک دستگاه آمبولانس با هدف خدمات‌رسانی در سطح شهر و آرامستان‌ها و ۲۰ دستگاه سواری برای انجام امور اداری و مأموریت‌های خارج از استان فعال است.

وی افزود: یک دستگاه به منظور خط‌کشی خیابان‌های سطح شهر و چهارراه‌ها و یک بالابر برای انجام امور فرهنگی و ترافیکی سطح شهر، دو دستگاه جرثقیل با هدف انجام تمام امور فرهنگی، ترافیکی، خدمات‌رسانی، فنی و مهندسی در سطح شهر و تمام سازمان‌های وابسته، یک دستگاه تریلی به منظور حمل ماشین‌آلات راه‌سازی و پخش آسفالت در سطح شهر و خارج از شهر و سه دستگاه گریدر و غلتک به‌منظور انجام پروژه‌های عمرانی فعالیت می‌کند.

مسئول واحد نقلیه و موتوری شهرداری شهرکرد اظهار کرد: سال گذشته بودجه واحد نقلیه و موتوری ۷.۵ میلیارد تومان بود و برای امسال ۱۵ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

کد خبر 667804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.