۱۴۹ هزار فرم از سوی مشاغل به سازمان ارائه شده است

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان گفت: از مجموع ۱۴۹ هزار فرم مالیاتی، بیش از ۱۳۲ هزار فرم ارائه شده از تسهیلات تبصره ماده ۱۰۰ استفاده کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد محاسبات اصناف در این خصوص درست بوده است.

عباس مزیکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خردادماه فصل ارائه اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل است، اظهار کرد: صاحبان مشاغل با فرارسیدن خردادماه اقدام به ارائه اظهارنامه عملکرد مالی سال خود می‌کنند و تاکنون ۱۴۹ هزار فرم از سوی صاحبان مشاغل استان اصفهان به سازمان ارائه شده است.

وی افزود: از مجموع ۱۴۹ هزار فرم بیش از ۱۳۲ هزار فرم ارائه شده از تسهیلات تبصره ۱۰۰ استفاده کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد محاسبات اصناف در این خصوص درست بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان اصفهان تصریح کرد: شرایط تبصره ماده ۱۰۰ به‌گونه‌ای است که مشوق‌های لازم را برای استفاده از این ماده قانونی را برای صاحبان مشاغل و افرادی که از این ماده قانونی استفاده می‌کنند، نیاز به ارائه اظهارنامه، نگهداری اسناد و مدارک مالی ندارند و در نهایت با تقسیط مالیات قطعی شده اقدام به پرداخت آن می‌کنند.

مزیکی خاطرنشان کرد: در سال جاری و بر اساس تدابیر اتخاذشده درصدهایی از ضرایب تعدیل شده و بخش‌هایی از آن از گردش‌های مالی بانک‌ها حذف شده است و درمجموع به‌نظر می‌رسد تبصره ماده ۱۰۰ بهتر از تسلیم ارائه اظهارنامه است، به‌شرط آن که فروش صاحبان مشاغل کمتر از شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون تومان باشد.

کد خبر 667802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.