رسول خطیبی رسما سرمربی تیم فوتبال مس کرمان شد

رسول خطیبی پس از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل هدایت تیم فوتبال مس کرمان را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از توافق با باشگاه مس کرمان به مدت دو فصل هدایت تیم فوتبال صنعت‌مس کرمان را برعهده گرفت. خطیبی پیش از این با حضور روی نیمکت تیم‌های لیگ برتری همچون آلومینیوم اراک، تراکتور و ماشین‌سازی تبریز، سرمربیگری آن‌ها را برعهده داشته و در لیگ دسته‌یک هم با تیم‌های زیادی به‌عنوان سرمربی کار کرده است.

صنعت‌مس کرمان فصل گذشته بعد از هشت فصل دوری از سطح نخست فوتبال ایران، با هدایت فرزاد حسین‌خانی به لیگ برتر رسیده بود، اما با کسب ۲۲ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفت و مجدداً به لیگ دسته‌یک سقوط کرد تا پس از استعفای فرزاد حسین‌خانی از سرمربی‌گری این تیم، مدیران باشگاه کرمانی به‌دنبال روی‌کار آوردن سرمربی جدید بروند.

در نهایت و بعد از بررسی گزینه‌های مختلف، رسول خطیبی که تجربه صعود به لیگ برتر را با تیم‌های مختلف در کارنامه دارد، سرمربی نارنجی‌پوشان کرمانی شد. خطیبی مردادماه سال گذشته در اقدامی جالب‌توجه از سوی مسئولان کارخانه صنایع مس، مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان شده بود و دوره پرافتخاری را با این باشگاه در رشته‌های مختلف در کارنامه‌اش رقم زد.

رسول خطیبی طی یک‌سال اخیر در مصاحبه‌های گوناگونی که انجام می‌داد از علاقه‌اش به سرمربیگری صحبت کرده بود و به‌دنبال این بود تا دوباره با قبول هدایت یک تیم فوتبال، به نیمکت سرمربی‌گری بازگردد و تصمیم گرفت با استعفای سمت مدیرعاملی باشگاه مس سونگون ورزقان، پس از کمتر از یک‌سال دوباره به شغل موردعلاقه‌اش روی بیاورد.

کد خبر 667762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.