ستاره لایپزیگ در تور کدام تیم بزرگ اروپایی می‌افتند؟

منچسترسیتی در حال آماده‌سازی پیشنهادی برای جذب یوشکو گواردیول مدافع لایپزیگ در تابستان امسال است، اما احتمالا مجبور شود بیش از 100 میلیون یورو برای خرید او بپردازد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به گفته فلوریان پلتنبرگ از اسکای اسپورت، منچستر سیتی، یوشکو گواردیول مدافع لایپزیگ را به عنوان یک خرید احتمالی در تابستان، زیر نظر گرفته، زیرا آنها برای تقویت خط دفاعی خود تلاش می‌کنند، و این مدافع میانی، آماده انتقال به ورزشگاه اتحاد است.

لایپزیگ، با این حال، ۱۰۰ میلیون یورو (۸۵ میلیون پوند / ۱۰۹ میلیون دلار) برای فروش او طلب خواهد کرد. گواردیول بند فسخ ۱۱۰ میلیون یورو (۹۴ میلیون پوند/۱۲۰ میلیون دلار) دارد که در تابستان آینده فعال می‌شود، اما سیتی مشتاق به جذب او در این پنجره نقل‌وانتقالات است.

این بازیکن کروات، به عنوان یکی از آینده‌دارترین مدافعان اروپا شناخته می‌شود و همچنین با رئال مادرید، لیورپول و چلسی مذاکره انجام داده، اگرچه به نظر می‌رسد سیتی اکنون در این رقابت پیشتاز است. گواردیول که از سال ۲۰۲۱ در لایپزیگ حضور دارد، از دیناموزاگرب به این تیم آمده و ۸۷ بازی انجام داده است.

سیتی به دنبال رقم زدن یک تابستان داغ با انجام نقل‌وانتقالات زیاد خواهد بود، زیرا انتظار می‌رود کایل واکر به بایرن‌مونیخ منتقل شود، درحالی که در میان مذاکره لاپورت با پاری‌سن‌ژرمن، آینده این مدافع نیز مبهم است. در نتیجه، یوشکو گواردیول می‌تواند بخشی از تشکیل دهنده خط دفاعی باشد، چراکه پپ گواردیولا به دنبال تقویت مجدد سیتیزن‌ها خواهد بود.

آنها پس از کسب سه‌گانه، درحال ریکاوری هستند و در اولین بازی تدارکاتی خود، روز بیست‌وششم جولای با بایرن مونیخ بازی خواهند کرد.

کد خبر 667748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.