برتری دختران نوجوان بسکتبال ایران در مصاف تدارکاتی

تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶سال ایران در مسیر آماده‌سازی کاپ آسیا امروز در بازی تدارکاتی تیم ملی عراق را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال کشورمان که خود را برای مسابقات کاپ آسیا دیویژن B در اردن آماده می‌کند، عصر امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ در تالار بسکتبال آزادی به‌مصاف تیم ملی عراق رفت و میهمان خود را با نتیجه ۵۶ بر ۴۰ شکست داد.

با شروع مسابقه دختران کشورمان با جدیت کار را شروع کردند.سروه ضرغامیان، سرمربی از ابتدای بازی نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد و ملی‌پوشان نیز تمام تلاششان را کردند تا دستورات کادر فنی را در زمین پیاده کنند. کوارتر نخست درحالی ۱۶ بر ۳ به سود تیم کشورمان به پایان رسید که دختران ایران انگیزه زیادشان را به نمایش گذاشتند.

در شروع کوارتر دوم بازیکنان عراق سعی کردند با استفاده از اشتباهات ملی‌پوشان ما اختلاف را کاهش دهند اما توپ‌ربایی‌های شاگردان ضرغامیان این اجازه را به آنها نداد و نیمه اول با برتری ۳۶ بر ۱۵ به سود ایران تمام شد.

نیمه دوم هم پر افت و خیز شروع شد و هر دو تیم اشتباهاتی داشتند اما بازیکنان ایران همچنان برتری خود را حفظ کردند. باوجود اینکه عراقی‌ها در دقایق پایانی بر شدت حملات خود افزودند اما در نهایت این جدال با پیروزی ۵۶ بر ۴۰ تیم کشورمان (۱۶ بر ۳، ۲۰ بر ۱۲، ۱۶ بر ۱۱ و ۱۴ بر ۴) به پایان رسید.

به گزارش ایمنا، اردوی تیم بسکتبال دختران زیر ۱۶ سال تا روز چهارشنبه ادامه دارد و دومین دیدار تدارکاتی این تیم با عراق روز دوشنبه برگزار می‌شود. مسابقات کاپ آسیا دیویژن B از نوزدهم مردادماه در اردن آغاز خواهد شد و دختران ایران برای صعود به دیویژن A با حریفان خود رقابت خواهند کرد.

کد خبر 667743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.