دستگیری ۲۴ سارق، جمع‌آوری ۷۶ معتاد متجاهر و کشف ۲ کیلوگرم مواد افیونی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارقان، مواد فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر با اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ذوالفقار و پاک‌سازی نقاط آلوده طی ۷۲ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مرحله نهم طرح عملیاتی ذوالفقار با محوریت پاک‌سازی پارک‌ها، دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر، جمع‌آوری معتادان متجاهر و دستگیری سارقان خرد و خیابانی به مدت ۷۲ ساعت در تمام نقاط شهرستان شاهین‌شهر و میمه اجرا شد.

وی افزود: در پی اجرایی شدن این طرح، ۲۴ سارق در ارتباط با سرقت‌های قطعات خودرو، اموال معابر عمومی، اماکن خصوصی، سیم برق و منازل نیمه‌ساز، پنج خرده‌فروش مواد مخدر از سطح پارک‌ها و محلات شناسایی و دستگیر، دو کیلوگرم انواع مواد افیونی کشف، ۷۶ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد تحول داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با بیان اینکه داشتن شهری امن و عاری از جرم، برازنده مردم است، خاطرنشان کرد: اجرای طرح‌های امنیت محله‌محور با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و کاهش جرایم و افزایش احساس امنیت و رضایت در بین مردم با جدیت از سوی پلیس در محلات مختلف شهرستان ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اهمیت همکاری مردم با پلیس در کاهش جرایم و ارتقای امنیت، گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، پلیس را در این امر مهم یاری دهند.

کد خبر 667737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.