لزوم رفع مسدودی حساب‌های وکالتی مرحله دوم طرح فروش خودرو

معاون وزیر صمت، در نامه‌ای خطاب به مدیران عامل بانک‌ها و مؤسسات اعتباری، خواستار رفع مسدودی وجوه وکالتی یکصد میلیون تومانی مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان؛ حسین فرهید زاده، با ارسال نامه‌ای خطاب به ۲۸ مدیر عامل بانک و مؤسسه اعتباری، خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان شد.

در این نامه آمده است: با عنایت به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل، حسب تصمیمات متخذه مقرر گردید کلیه بانک‌های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ یکصد میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام نمایند.

در ادامه انتهای نامه ذکر شده است: لذا مستدعی است ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان مذکور از تاریخ ۲۴ خرداد ۱۴۰۲، دستور فرمائید نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس گردد. بدیهی است برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نبوده و چنانچه متقاضیان در سایر طرح‌های فروش خودرو شرکت ننمایند، در مهلت مقرر و براساس اولویت بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه، می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند.

کد خبر 667708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.