واکنش شهرداری تهران به فوت یک پاکبان در مسیر بی‌.آر.تی

یکی از پاکبانان شهرداری تهران در مسیر بی‌.آر.تی بزرگراه شهید چمران بر اثر تصادف با یک خودرو بامداد دیروز (جمعه) جان خود را از دست داد؛ در پی این حادثه شهرداری قول شناسایی خودروی متخلف و پیگیری ماجرا از طریق مراجع قضایی را داد.

به گزارش ایمنا، علی اصغر طاهری معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو تهران در پی حادثه فوت یک پاکبان در مسیر بی آر تی بزرگراه چمران، اظهار کرد: معمولاً جارو زدن این محدوده که در اصطلاح به آن ده- یک می‌گویند، به صورت مکانیزه انجام می‌شود، زمانی که محوطه فضای سبز بزرگراه را بازپیرایی می‌کنیم، برای جمع‌آوری دپو های فضای سبز راهی جز استفاده از نیروهای انسانی نداریم تا این دپوها را جمع‌آوری و کیسه کنند و در مرحله بعد، انتقال آنها با خودرو انجام شود.

وی افزود: از طریق رصد دوربین‌های ترافیکی از ساعت ۳ تا ۵ صبح، خودروی متخلف را شناسایی خواهیم کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه دو تهران تاکید کرد: تردد خودروهای شخصی در این مسیر ممنوع است، در واقع بی. آر. تی مسیر فریز شده‌ای برای ارائه یک خدمت خاص به شهر است.

نظافت تمام بزرگراه‌های شهر تهران باید به صورت مکانیزه انجام شود

حسین نظری، معاون خدمات شهری شهرداری تهران نیز امروز در واکنش به فوت یک کارگر خدمات شهری در مسیر بی آر تی منطقه دو کلانشهر تهران، اظهار کرد: نظافت مکانیزه تمام معابر شهر تهران امکانپذیر نیست و مجبور هستیم برای نظافت بعضی محدوده‌ها از کارگران استفاده کنیم؛ علت این حادثه نیز در دست بررسی است.

وی افزود: نظافت تمام بزرگراه‌های شهر تهران باید به صورت مکانیزه انجام شود، اما این ظرفیت در هیچیک از کلان‌شهرهای کشور و حتی کلانشهرهای جهان وجود ندارد که تمام معابر به صورت مکانیزه نظافت شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: ناچار هستیم برای نظافت بعضی محدوده‌ها از کارگران استفاده کنیم، بی تردید حادثه در شهر وجود دارد و ممکن است برای کارگران ما نیز حوادثی پیش بیاید.

نظری تاکید کرد: این حادثه باید از طریق مراجع قضائی بررسی و مشخص شود راننده‌ای که وارد مسیر بی. آر. تی شده مقصر است یا کارگر ما و به طور کلی علت بروز این حادثه مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 667699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.