پایان کار تیم ملی واترپلوی جوانان ایران در مسابقاتی قهرمانی جهان

ملی پوشان جوان و با انگیزه واترپلو ایران در آخرین دیدار از مسابقات قهرمانی جوانان جهان با پیروزی برابر آرژانتین با قرار گرفتن در جایگاه ۱۵ این مسابقات به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آخرین روز از مسابقات قهرمانی جوانان جهان رومانی امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ ملی پوشان جوان واترپلو ایران از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم آرژانتین رفتند.

جوانان واترپلو ایران که پیش از این در مرحله گروهی با پیروزی برابرآرژانتین و شکست در مقابل تیم قدرتمند استرالیا دوم شده بودند، در ادامه با تیم‌های برزیل، پرو و آفریقای جنوبی در یک گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و با کسب دو پیروزی برابر پرو و آفریقای جنوبی و یک شکست برابر برزیل برای کسب جایگاه ۱۵ این مسابقات در ششمین و آخرین دیدار خود برای بار دوم مقابل آرژانتین صف آرایی کردند.

بازیکنان جوان و آینده دار ایران در این دیدار موفق شدند تیم آرژانتین را با نتیجه ۱۱ بر ۹ از پیش رو بردارند. ایران در چهار کوارتر با کسب امتیازهای ۳-۱، ۵-۴ ،۰-۱ ،۳-۳ پیروز شد و درجایگاه ۱۵ این مسابقات قرار گرفت

مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال) از ۲۰ الی ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ (۱۰ الی ۱۷ ژوئن ۲۰۲۳) به میزبانی رومانی با حضور ۱۹ تیم برگزار شد.

نتایج روز پایانی مسابقات واترپلو قهرمانی جوانان جهان (زیر ۲۰ سال)
شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ (۱۷ ژوئن ۲۰۲۳):

ایران ۱۱ __۹ آرژانتین

آلمان ۱۰ __۸ برزیل

رومانی __ استرالیا

ژاپن __ هلند

کرواسی __ مونته نگرو

اسپانیا __ ایتالیا

یونان __ آمریکا

صربستان __ مجارستان

کد خبر 667678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.