عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از وعده مدیریت شهری تهران برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب تا رشد ۵۰ درصدی بودجه شهرداری زنجان ظرف دو سال و رویکرد مدیریت شهری مشهد حمایت از تشکل‌ها است را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

وعده مدیریت شهری تهران برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب

رضا شرفی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: به تمامی پیام‌های مردمی در مورد جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و ولگرد در پایتخت پاسخ می‌دهیم و اقدام می‌کنیم اما ممکن است پروسه جمع‌آوری و ساماندهی آن چند روزی طول بکشد.

رویکرد مدیریت شهری مشهد حمایت از تشکل‌ها است

مهدی ابراهیمی، معاون اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نگاه و رویکرد ما، گفت‌وگو، هم‌اندیشی و بهره‌گیری از ظرفیت تشکل‌های مردمی است چراکه شادابی و نشاط و انسجام در شهر، ارتباط مستقیمی با فعالیت تشکل‌ها دارد.

ثبت نخستین مورد غرق شدگی در رودخانه زرینه رود میاندوآب

سامان محمدی‌، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: جوان ۲۴ ساله‌ای (نخستین مورد سال‌جاری) بر اثر بی احتیاطی در رودخانه زرینه رود میاندوآب غرق شد و جان خود را از دست داد.

دستگاه سنگ شکن، جان یک کارگر را در زنجان گرفت

مجید امیرفضلی، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زنجان گفت: یک کارگر به علت گیر کردن در دستگاه خردایش (سنگ شکن صنعتی) جان باخت.

واژگونی تراکتور در حومه شیراز یک کشته داشت

هادی عیدی پور.، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: واژگونی یک دستگاه تراکتور در حومه شیراز و در مسیر این کلانشهر به سمت جاده قلات یک کشته برجای گذاشت.

رشد ۵۰ درصدی بودجه شهرداری زنجان در عرض ۲ سال

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: بودجه شهرداری در عرض ۲ سال از ۷۲۰ میلیارد در سال ۱۴۰۰ به ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

عملیات اجرایی ۲ طرح عمران شهری در قروه آغاز شد

شهرام عبدالملکی، شهردار قروه روز شنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی آسفالت جاده دسترسی به شهرک تعمیرکاران قروه اظهار کرد: این طرح شامل بلوار کردستان به طول ۱.۵ کیلومتر است که عملیات خابرداری انجام شد.

جمع‌آوری زباله ساختمانی و پاکسازی خانه‌های مخروبه و نیمه مخروبه شیراز

غلامرضا غلامی، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: محرومیت‌زدایی همواره به این معنا نیست که باید یک خیابان یا جاده‌ای را آسفالت کرد و یا یک معبر بازگشایی تا محرومیت‌زدایی شود؛ بلکه باید تلاش شود تا یک فضای امن و با آرامش در یک محله ایجاد شود و این مفهوم واقعی و میدانی محرومیت‌زدایی است.

کد خبر 667655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.