بوشهری‌ها عصای دست قلعه نویی در تیم‌ ملی شدند + عکس

سرمربی تیم فوتبال کشورمان، اعتقاد فراوانی به سبک بازی بازیکنان بوشهری دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت امیر قلعه نویی در گروه B مسابقات کافا پس از کسب پیروزی‌های پر گل برابر قرقیزستان و افغانستان موفق شد با کسب شش امتیاز مقتدرانه از گروه نسبتاً آسان خود صعود کند.

امیر قلعه نویی با حضور در این تورنمنت به نوعی زمینه آماده سازی بازیکنان ملی پوش ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را فراهم کرده است و با وجود اینکه شاگردان ژنرال در این مسابقات یک سر و گردن بالاتر از سایر رقبای خود هستند اما می‌توان گفت کافا فرصت خوبی برای هماهنگی بیشتر ملی پوشان و البته شناخت بیشتر قلعه نویی از سبک و سیاق بازیکنان است.

با این تفاسیر شاید همین موارد سبب شود تیم فوتبال کشورمان پس از سال‌ها بالاخره با سرمربی ایرانی خود طلسم قهرمانی آسیا را در هم بشکند. نکته جالب توجه در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در تورنمنت کافا، درخشش مهدی طارمی و محمد محبی است که هر دو از بازیکنان بوشهری کشورمان به شمار می‌روند.

طارمی با زدن شش گل در دو جدال علاوه بر اینکه آمار جالب توجه هتریک در دو بازی پیاپی را از خود به جا گذاشته، عنوان بهترین گلزن این مسابقات را نیز از آن خود کرده است. محبی نیز پس از ارائه عملکرد مطلوب در استقلال، توجه امیر قلعه نویی را به خود جلب کرد و همین کافی بود تا وینگر جوان آبی‌ها در رقابت‌های کافا پیراهن تیم ملی را بر تن کند. محبی در طول ۱۰۰ دقیقه بازی برای ایران در جدال با افغانستان و قرقیزستان موفق به ثبت یک پاس گل شد و شاید بتوان گفت با توجه فرصتی که در اختیار وی قرار داده شد این آمار مطلوب است‌.

درهرحال عملکرد مطلوب مهدی طارمی و محمد محبی نشان می‌دهد امیر قلعه نویی برای مسابقات قهرمانی آسیا می‌تواند حساب ویژه‌ای بر روی بازیکنان بوشهری خود باز کند و بعید نیست برگ برنده ژنرال برای صعود از گروه خود استفاده از این دو بازیکن در خط حمله باشد. هرچند که دست کادرفنی تیم کشورمان برای خط حمله ایران در مسابقات قهرمانی آسیا باز است و به غیر از طارمی و محبی، مهره‌های دیگری هستند که می‌توانند با درخشش خود موفقیت تیم ملی را تضمین کنند.

گفتنی است که شاگردان قلعه نویی در مرحله فینال که روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه ملی تاشکند برگزار خواهد شد برابر تیم ملی ازبکستان صف آرایی خواهند کرد.

بوشهری‌ها عصای دست قلعه نویی در تیم‌ ملی شدند + عکس

کد خبر 667600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.