نظارت‌های میدانی به منظور حفظ نظافت شهر افزایش پیدا کرده است

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به تلاش شهرداری برای حفظ زیبایی و نظافت شهر گفت: نظارت‌های میدانی افزایش پیدا کرده است و اخطار و تذکر کتبی برای ساکنان و مالکان به منظور اصلاح رفتار و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهروندان تیرانی نسبت به انباشت زباله و مصالح ساختمانی در سطح شهر گلایه‌مند هستند. این چالش دغدغه شهروندان و مدیریت شهری است و حل آن نیازمند مشارکت و همبستگی میان شهروندان و کارکنان شهرداری است.

رضا ناهی در پاسخ به این نگرانی همشهریان، اظهار کرد: زیبایی و نظافت شهر یک مأموریت جدی و وظیفه ذاتی برای شهرداری محسوب می‌شود، اما مشارکت همگانی شهروندان ضرورت دارد.

وی افزود: نظافت و زیبایی تیران در میان شهرهای استان اصفهان زبانزد خاص و عام است، این شاخص علاوه بر اینکه حاصل تلاش مدیریت شهری است، حاصل تلاش و مشارکت شهروندان نیز بوده است.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: بعضی از شهروندان به دلیل فراموشی نسبت به نظافت محله خود بی‌توجهی می‌کنند که با اصلاح این رفتار شاهد تجمع زباله یا پسماند ساختمانی نخواهیم بود.

ناهی با بیان اینکه تلاش شهرداری بر حفظ زیبایی و نظافت شهر است، تصریح کرد: نظارت‌های میدانی افزایش پیدا کرده است و اخطار و تذکر کتبی برای ساکنان و مالکان به منظور اصلاح رفتار و جمع‌آوری مصالح و نخاله‌های ساختمانی صادر می‌شود.

وی اضافه کرد: نظارت همگانی و امر به معروف و نهی از منکر به منظور حفظ شهر و جلوگیری از انجام تخلفات شهری توسط شهروندان لازم است، باید در کنار یکدیگر به بررسی مشکلات بپردازیم و آنها را رفع کنیم.

سرپرست شهرداری تیران تاکید کرد: همشهریان در صورت مشاهده تجمع زباله، پسماند ساختمانی و آنچه چهره شهر را خدشه‌دار می‌کند، مراتب را به شماره تلفن ۴۲۲۲۲۰۵۵ داخلی ۱۳۱ گزارش کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید برای حفظ شهر همکاری و نقش خود را ایفا کنیم، گفت: نظافت شهر بر عهده شرکت پیمانکار پاکرو است و معاونت خدمات شهری شهرداری بر فعالیت‌های آن نظارت دارد، اما نظارت راهبردی و وظیفه همگانی شهروندان نیز اهمیت دارد.

کد خبر 667544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.