مهدی طارمی: با تمام توان برای قهرمانی در کافا به‌مصاف ازبکستان می‌رویم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: برای برد مقابل ازبکستان به‌میدان می‌رویم زیرا هدف‌مان قهرمانی در این مسابقات است و قطعا با تمام توان در آن بازی حاضر می‌شویم تا به قهرمانی برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال قرقیزستان و ایران امروز _جمعه بیست‌وششم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی دوم مرحله گروهی رقابت‌های تورنمنت آسیای‌مرکزی (کافا) از ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک برابر هم صف‌آرایی کردند و شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی پرگل پنج بر یک مقابل میزبان به فینال تورنمنت کافا راه یافتند.

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان که در این بازی ستاره میدان بود و دومین هت‌تریک متوالی‌اش را به‌ثبت رساند در کنفرانس‌خبری پس از بازی اظهار کرد: دیدار خوب و سختی بود و انتظار چنین بازی‌ای از قرقیزستان نداشتم. به‌نظر من قرقیزستان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به قبل داشته و بابت این موضوع به هواداران‌شان تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن در آسیا داشته باشند.

وی در ادامه افزود: قرقیزستان تیم قابل احترامی بود. ما هم شرایط خودمان را داشتیم و به اینجا آمدیم تا از شرایط موجود استفاده کنیم و برای جام ملت‌های آسیا آماده شویم. ما در همه بازی‌ها با تمام توان و انگیزه کامل به میدان می‌رویم. ما توانستیم پنج بر یک بازی را ببریم و به نظرم از لحاظ برنامه تهاجمی، بازی خوبی پشت سر گذاشتیم. ما توانستیم بازی را به خوبی کنترل کنیم و در کل بازی قابل قبولی برای تیم ما بود.

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران همچنین در رابطه با دیدار پایانی مقابل ازبکستان تصریح کرد: ازبکستان هم تیم بسیار خوبی است. به هر حال ما شرایط خودمان را داریم و به آن بازی می‌رویم تا بازی خودمان را انجام دهیم. ما برای برد به بازی می‌رویم چون هدف ما قهرمانی در این مسابقات است. قطعاً با تمام توان در آن بازی حاضر می‌شویم تا قهرمان شویم.

کد خبر 667537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.