احداث بیش از ۵ پارک در اردبیل

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: بیش از پنج پارک در سطح شهر احداث شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، میرمحمدسید هاشمی عضو شورای شهر اردبیل امروز_ جمعه بیست‌وششم خردادماه_ در نشست‌خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به احداث بیش از پنج پارک در سطح شهر اظهارکرد: احداث پارک شش هکتاری میراشرف، سه هکتاری بعثت، دو هکتاری زرناس، سه هکتاری فاز سه کارشنایان و دو هکتاری پارک خانواده با هدف توسعه فضای سبز است.

وی افزود: به تازگی و در طول سه چهار ماه به سرعت توسعه فضای سبز در حال پیشرفت است و این مسائل بخشی از علت‌های رضایت مان از شهردار اردبیل است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل با بیان اینکه در حوزه شهرسازی نیز طرح تفصیلی که بیش از ده سال بود بلاتکلیف بود، گفت: با پیگیری‌های شهردار اردبیل در مراحل تکمیلی است.

وی تصریح کرد: ساماندهی مبادی‌های ورودی شهر نیز از دیگر اقدامات شهردار اردبیل است

سید هاشمی اضافه‌کرد: اجرای عملیات عمرانی در پل بسیج به‌عنوان بزرگترین پروژه بدون آئین کلنگ زنی و شوی رسانه‌ای، تکمیل پل نیایش، و اتمام پل قدس که تا دیروز عبور از آن دغدغه مردم بود و امروز فضاسازی آن مطالبه مردم است.

وی ادامه داد: اولویت گذاری بر طرح‌های جامع ضروری است، ویرایش طرح جامع ترافیک وحمل ونقل شهری، طرح جامع شورابیل، طرح هوشمندسازی و الکترونیک سازی از جمله طرح‌های مذکور است.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل خاطرنشان کرد: پروژه‌های کلان، اقدامات خُرد نیز از جمله وضعیت معابر فرعی، رنگ آمیزی جداول و برنامه‌های فرهنگ متناسب با نیاز جامعه و جوانان از جمله تئاترها و کنسرت‌های خیابانی درشان فرهنگ آذری نیز باید مورد توجه قرار گیرد که لازم است.

کد خبر 667535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.