علت آتش سوزی‌های مکرر در اهواز بررسی شود

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: آتش سوزی در اهواز تکرار می‌شود که نیاز به بررسی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یونس اسفندیاری امروز_ جمعه بیست و ششم خردادماه_ در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به حادثه آتش سوزی که در منطقه نیوساید رخ داد، اظهار کرد: در محل آتش سوزی در منطقه نیوساید که منجر به آتش سوزی چندین‌واحد مسکونی شده بود، در حین حادثه از نزدیک در جریان موضوع قرار گرفتم.

وی افزود: از زحمات پرسنل تلاشگر آتش نشانی تشکرو قدردانی می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: این موارد در اهواز تکرار می‌شود، بنابراین نیاز به بررسی دارد.

وی تصریح کرد: عمده ترین عوامل آن باید شناسایی شود و اقدام هماهنگ سازمان آتش نشانی با سازمان‌های فنی و خدمات رسان مانند سازمان نظام مهندسی ساختمان، شرکت‌های گاز و توزیع برق اهواز ضروری است.

اسفندیاری گفت: یکی از مسائلی که بسیار اهمیت دارد، آموزش است، لذا با آموزش به شهروندان و رفع کانون‌های خطر، از تکرار موارد قابل پیشگیری جلوگیری و سبب می‌شود به شهروندان آسیب روحی، مالی و جانی وارد نشود.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: مسئولان سازمان آتش نشانی اهواز، در عصر روز پنج شنبه_ بیست و پنجم خردادماه _۱۳ مورد حادثه آتش سوزی بر اثر اتصال برق، شدت گرما و بی احتیاطی در اهواز رخ داده است.

وی خاطرنشان کرد: در این حوادث سه نفر نیز مصدوم شدند و گسترده‌ترین حادثه آتش سوزی در نیوساید رخ داده که ۲۰ خانه به دلیل اتصال برق دچار آتش سوزی شدند.

به گزارش ایمنا، براساس اعلام سازمان آتش‌نشانی نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع‌آوری نکردن درختان خشک بوده است که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است، حادثه آتش‌سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شد، همچنین در این عملیات نیروهای آتش‌نشان شرکت نفت نیز حضور داشتند.

کد خبر 667482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.