صعود تنیسور ایرانی به جمع چهار نفر برتر تور جهانی

در چارچوب رقابت‌های تور جهانی تنیس، سامیار الیاسی موفق شد به‌همراه سه نفر دیگر راهی نیمه‌نهایی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در ادامه رقابت‌های تور جهانی تنیس که در زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب تهران در حال پیگیری است، تنیسورها در دو بخش انفرادی و دونفره با هم مسابقه دادند که در بخش دونفره این مسابقات تیم‌های حاضر برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی به مصاف رقبای خود رفتند که در پایان تیم سامیار الیاسی از ایران به‌همراه کورای از ترکیه با نتیجه ۳-۶ و ۷-۶ و ۳-۱۰ از سد تیم هند عبور کرد و به‌همراه تیم‌هایی از کشورهای هند، ترکیه و زوج روسیه و قزاقستان به جمع چهار تیم برتر راه یافتند.

در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات سامیار الیاسی از ایران به همراه کورای از ترکیه به مصاف نمایندگان هند می‌روند و در صورت پیروزی جواز حضور در فینال را به‌دست می‌آوردند. در بخش انفرادی نیز بکلی از آفریقای‌جنوبی، ایگور آگاوانوف از روسیه، دنیز کلاک از روسیه، لوملکین از قزاقستان، پنافورتی از ایتالیا، برویل از فرانسه بوتولیجا از صربستان و اریک اناتونیان از روسیه به جمع هشت نفر برتر انفرادی راه یافتند.

هفته دوم مسابقات ۱۵ هزار دلاری تور جهانی تنیس مردان از بیست‌ویکم خردادماه در زمین‌های تنیس باشگاه انقلاب آغاز و بیست‌وهشتم خردادماه با معرفی نفرات برتر به پایان می‌رسد. گفتنی است سرداوری هفته دوم این مسابقات بر عهده سامان حسنی سرداور نشان نقره کشورمان است و شاهرخ کشاورز مدیریت رقابت‌ها را برعهده دارد.

کد خبر 667467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.