زنان والیبالیست ایران؛ پیش به‌سوی چلنجرکاپ آسیا

تیم ملی والیبال زنان ایران پس از پایان اردوی بانکوک تایلند، برای حضور در رقابت‌های چلنجرکاپ آسیا به کشور اندونزی سفر کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره مسابقات چلنجرکاپ ۲۰۲۳ زنان آسیا از بیست‌وهشتم خردادماه با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی برگزار می‌شود و تیم ملی ایران هم برای نخستین بار در این رقابت‌ها شرکت می‌کند. ملی‌پوشان کشورمان به منظور آماده‌سازی خود برای شرکت در این رقابت‌ها از بیستم تا بیست‌وپنجم خردادماه در تایلند اردوی تدارکاتی برگزار کردند و سه بازی دوستانه هم با تیم جوانان زیر ۲۱ سال تایلند انجام دادند.

ملی‌پوشان کشورمان پس از پایان این اردو، پنحشنبه شب بیست‌وپنجم خردادماه تایلند را به مقصد اندونزی ترک کردند. تیم ایران ابتدا از بانکوک به جاکارتا پایتخت اندونزی می‌رود و سپس با پروازی دیگر به سورابایا خواهد رفت، در ادامه هم به سمت گرسیک محل برگزاری این مسابقات حرکت می‌کند. تیم ملی ایران در دور مقدماتی این مسابقات با هنگ‌کنگ و چین تایپه هم گروه است و در اولین دیدار خود بیست‌ونهم خردادماه به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

زنان والیبالیست ایران؛ پیش به‌سوی چلنجرکاپ آسیا

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسماً سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند و نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 667465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.