«میثم صالحی» به تمرینات تیم ملی والیبال بازگشت

تمرینات تیم ملی والیبال ایران برای هفته دوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ در شرایطی پیگیری می‌شود که تنها میثم صالحی بدون مشکل به جمع شاگردان بهروز عطایی اضافه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۲ مردان با قبول سه شکست عجیب در برابر تیم‌های ملی ژاپن، لهستان و اسلوونی و کسب تنها یک پیروزی مقابل چین، نتوانست عملکرد قابل‌قبولی از خود به‌ثبت برساند و حالا به‌دنبال جبران این نتایج در هفته دوم مسابقات است.

پس از بازگشت تیم ملی والیبال به ایران، میثم صالحی و محمد فلاح به تمرینات اضافه شدند، با وجود اینکه به‌نظر می‌رسد صالحی جایگزین یکی از بازیکنان تیم ملی که به ژاپن رفتند خواهد شد، اما در پست سرعتی‌زن تغییری نخواهیم داشت.

علاوه‌بر آن، محمد فلاح همچنان از مصدومیت رنج می‌برد و به این ترتیب تیم بهروز عطایی با همان سه سرعتی‌زن حاضر در ناگویای ژاپن که مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده و سیدمحمد موسوی بودند، برای هفته دوم راهی شهر روتردام هلند خواهند شد تا برای تیم ملی والیبال کشورمان در برابر حریفان به‌میدان بروند.

شاگردان بهروز عطایی هرطور شده باید در هفته دوم نتایج خوبی کسب کنند، چراکه اگر نتوانند در جدول رده‌بندی جایگاه‌شان را بهبود بخشند در هفته پایانی مرحله گروهی دیگر شانسی برای صعود و انجام بازی‌های بیشتر نخواهند داشت و هفته پایانی هم برایشان به‌صورت تشریفاتی برگزار می‌شود.

کد خبر 667415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.