صعود یک‌پله‌ای تیم ملی فوتبال ایران در جهان / ژاپن همچنان در صدر قاره‌کهن

تیم ملی فوتبال ایران با صعود یک‌پله‌ای به رده بیست‌وسوم جهان راه پیدا کرد، اما ژاپنی‌ها همچنان رتبه نخست آسیا را در اختیار دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی فردا _جمعه بیست‌وششم خردادماه_ در دومین بازی مرحله گروهی تورنمنت آسیایی کافا به مصاف قرقیزستان می‌رود که ملی‌پوشان پس از پیروزی در دیدار نخست خود در تورنمنت کافا، موفق شدند در رنکینگ فیفا یک پله صعود کنند.

برتری پرگل شاگردان قلعه‌نویی مقابل تیم ملی افغانستان باعث شد تا ۱.۱۵ امتیاز به جمع امتیازات تیم ملی فوتبال کشورمان در این برهه زمانی اضافه شود و جمع نمره کلی به عدد ۱۵۵۴ رسید تا ایران بالاتر از لهستانی قرار گیرد که ۱۵۵۳ امتیاز دارد. بدین ترتیب ایران توانست به رتبه ۲۳ جهان صعود کند، اما همچنان تیم ملی ژاپن رتبه نخست آسیا را در اختیار دارد و شاگردان قلعه‌نویی در جایگاه دوم آسیا حضور دارند.

تیم ملی لهستان فردا در دیداری دوستانه به مصاف آلمان می‌رود و در صورت پیروزی در این مسابقه، می‌تواند جایگاه از دست رفته خود را از ایران بگیرد. لازم به‌ذکر است این رده‌بندی به‌صورت آنلاین و روزانه است و رنکینگ نهایی و رسمی در پایان فیفادی اخیر از سوی فدراسیون جهانی فوتبال اعلام خواهد شد.

کد خبر 667404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.