ریچارلیسون: آرزو دارم پیراهن رئال‌مادرید را بپوشم‌

ریچارلیسون از رویای خود برای بازی در رئال‌مادرید سخن گفته است، اما اصرار دارد که ابتدا باید ارزش خود را در تاتنهام ثابت کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ریچارلیسون مهاجم تیم ملی فوتبال برزیل اعلام کرده است که دوست دارد در مقطعی از دوران حرفه‌ای خود به رئال برود. اگرچه تاتنهام تابستان گذشته ۵۰ میلیون پوند (۶۳ میلیون دلار) برای جذب او به اورتون پرداخت کرد، این ملی‌پوش برزیلی در طول فصل با مشکلات زیادی مواجه شد و تنها توانست یک گل لیگ‌برتری را به ثمر برساند.

ریچارلیسون در پاسخ به سوالی درباره بازی برای رئال گفت: «هر بازیکنی دوست دارد پیراهن رئال‌مادرید را بپوشد. این تیم بزرگترین باشگاه جهان است، اما من فعلاً بازیکن تاتنهام هستم و باید ارزش‌های خودم را با توجه به پولی که برای جذبم خرج شده است، ثابت کنم.»

ریچارلیسون در طول فصل ۲۰۲۲/۲۳ از فرم خوب خود فاصله گرفت و تنها ۱۲ بار در لیگ‌برتر بازی کرد، باید دید آنگه پستکوگلو، سرمربی جدید تاتنهام چه تصمیمی در مورد این ستاره برزیلی اتخاذ خواهد کرد. او برای کشورش در ۴۲ بازی ملی ۲۰ گل به ثمر رسانده است. پس از رفتن کریم بنزما به عربستان سعودی، رئال شدیداً در پی جذب یک مهاجم است، اما انتقال ریچارلیسون کمی دور از انتظار خواهد بود.

کد خبر 667390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.