اقدامات فرهنگی ۲ سال اخیر در راستای اعتلای اصفهان انجام شده است

معاون فرهنگی سابق شهردار اصفهان گفت: اقدامات فرهنگی طی دو سال اخیر در راستای اعتلای شهر انجام شده است، در واقع همانگونه که شهردار می‌گفتند برای حفاظت از شخصیت اصفهان و ارتقای آن تلاش کردیم تا اتفاقاتی را رقم بزنیم که در حد و شان اصفهان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی شاهمرادی امروز _ پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر، اظهار کرد: از نظر شهردار برای واگذاری این مسئولیت و پذیرش استعفایم تشکر می‌کنم، به طور حتم اگر حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر نبود، اتفاقات خوبی که در این دو سال رقم خورد با این کیفیت اجرایی نمی‌شد.

وی افزود: برای انجام فعالیت‌ها طی این دو سال لحظه‌ای را تلف نکردم، از این رو حسرتی ندارم که کاری را می‌شد انجام بدهم و ندادم، آنچه توانستیم و در توان بود انجام دادیم.

معاون فرهنگی سابق شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: این دوره به لحاظ همدلی دوران ویژه‌ای بود، هیچ دوره‌ای را سراغ ندارم که میان حوزه فرهنگی با سایر معاونت‌های شهرداری این همراهی وجود داشته باشد.

شاهمرادی اضافه کرد: همه اقدامات فرهنگی طی این دو سال در راستای اعتلای شهر انجام شده است، در واقع همانگونه که شهردار گفتند برای حفاظت از شخصیت اصفهان و ارتقای آن تلاش کردیم تا اتفاقاتی را رقم بزنیم که در حد و شأن اصفهان باشد.

وی تصریح کرد: امروز اصفهان در میان کلان‌شهرها جایگاه خوبی از لحاظ فرهنگی و گردشگری دارد، از این رو معاون جدید فرهنگی کار بسیار دشواری پیش رو دارد، در همین راستا آرزوی موفقیت برای ایشان دارم و به طور قطع منشأ خدمات خوب خواهد بود.

کد خبر 667385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.