کسب مدال‌های رنگارنگ ملی‌پوشان ایران در دوچرخه‌سواری و پاراسایکلینگ قهرمانی آسیا

رکاب‌زن رده جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا صاحب مدال نقره شدند و دو مدال طلا و برنز نیز در پارادوچرخه‌سواری به‌دست آمد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا در کشور مالزی در حال برگزاری است و در ادامه این مسابقات، رکاب‌زن رده جوانان ایران به مدال نقره رسید و نمایندگان پارادوچرخه‌سواری ایران هم موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز شد. دومین روز از مسابقات دوچرخه‌سواری پیست قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ مالزی برگزار شد و ایران توانست صاحب یک مدال شود. همچنین پوریا یعقوبی در ماده اسکرچ جوانان به مدال نقره رسید و اولین مدال برای ایران به دست آمد.

نتایج نمایندگان ایران به‌شرح زیر است:

اسکرچ مردان رده جوانان

در فینال، پوریا یعقوبی در رقابت با سایر رکاب‌زنان موفق به کسب مدال نقره شد.

اسپرینت انفرادی زنان (رده بزرگسالان)

در مرحله مقدماتی، ستاره زرگر با زمان ۱۰ ثانیه و ۳۴ صدم ثانیه بیست و یکم شد و فاطمه هداوند با زمان ۱۲ ثانیه و ۷۰۰ صدم ثانیه بیست و دوم شد.

دو نماینده ایران در مرحله مقدماتی دو نفر آخر شدند از راه یابی به یک هشتم نهایی مسابقات بازماندند. شانزده نفر اول مرحله مقدماتی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

اسپرینت انفرادی مردان (رده بزرگسالان)

در مرحله مقدماتی، محمدامین رحیم‌آبادی: با زمان ۱۰ ثانیه و ۱۰۹ صدم ثانیه پانزدهم شد و به مرحله یک هشتم نهایی رفت. عباس زارع‌زاده با زمان ۱۰ ثانیه و ۸۶۲ صدم ثانیه بیست و سوم شد و از صعود به مرحله یک هشتم نهایی بازماند. او در مقدماتی آخر شد. گفتنی است شانزده نفر اول مرحله مقدماتی راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.

در مرحله یک‌هشتم نهایی، محمدامین رحیم‌آبادی با کایا اوتا رکاب‌زن ژاپن به رقابت پرداخت که شکست خورد و از صعود به یک چهارم نهایی بازماند.

کایرین مردان رده جوانان

در دور اول، امیرعلی علیزاده در گروه خود سوم شد و به شانس مجدد راه یافت. رکابزنان چین و تایلند به عنوان نفرات اول و دوم این گروه به دور دوم راه یافتند. وی در شانس مجدد هم نتوانست به دور دوم کایرین صعود کند.

دور حذفی زنان رده بزرگسالان:

پریسا مجنونی در رده نهم قرار گرفت.

دور حذفی مردان رده بزرگسالان:

محمد گنج خانلو در رده سیزدهم قرار گرفت.

به گزارش ایمنا، نمایندگان پاراسایکلینگ ایران موفق به کسب مدال‌های طلا و برنز شدند. بهروز فرزاد ملی‌پوش پارادوچرخه‌سواری ایران در ماده اسکرچ رده c5 مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی آسیا به مدال طلا دست یافت و رضا رشنو و محمددلیر حیدرآبادی نیز در بخش دونفره توانستند به مدال برنز قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

کد خبر 667382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.