انهدام باند موبایل‌قاپی در شهرضا

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا از دستگیری اعضای باند سه نفره موبایل‌قاپ در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و اعتراف متهمان به ۳۰ فقره موبایل‌قاپی از شهروندان خبر داد.

سرهنگ شکرالله پورخاقان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره موبایل‌قاپی در شهرستان شهرضا، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان مأمور رسیدگی به این پرونده شدند.

وی افزود: کارآگاهان با انجام تحقیقات متوجه شدند که این سرقت‌ها توسط اعضای یک باند سه نفره رخ داده است که با حضور در اماکن شلوغ، اقدام به قاپیدن تلفن همراه و سایر اموال قیمتی شهروندان می‌کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا تصریح کرد: سرانجام با اقدامات پلیسی، مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی، کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی به محل مذکور اعزام شدند و این افراد را در عملیاتی منسجم و ضربتی، دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان شهرضا منتقل کردند.

وی از کشف ۱۴ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر و ادامه داد: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه حضوری با مال باختگان تاکنون به ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در شهرضا و سایر شهرستان‌های استان اصفهان اعتراف کردند.

سرهنگ پورخاقان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند، گفت: شهروندان مراقبت بیشتری از تلفن همراه و کیف خود در خیابان‌ها و معابر داشته باشند و از نگهداری تصاویر خصوصی در حافظه تلفن همراه خود خودداری کنند؛ چراکه در صورت مفقود شدن تلفن یا سرقت آن، احتمال سوءاستفاده متصور است.

کد خبر 667368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.