شورای شهر به مناطق سیل‌زده اردبیل کمک می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: با توجه به اینکه شهرستان‌های اردبیل دچار بحران و سیل‌زدگی شده است، شورای اسلامی شهر به این مناطق امدادرسانی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، جواد انصاری امروز_ پنج‌شنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: به‌تازگی برخی شهرستان‌های استان اردبیل دچار بحران و سیل شده است.

وی افزود: بیشترین خسارت‌های جانی و مالی در شهرستان گرمی، انگوت و بیله‌سوار بوده است، از این رو شورا و شهرداری اردبیل امروز اقدام به ارسال تجهیزات امدادی به این مناطق خواهد کرد.

اقلام مورد نیاز به مناطق سیل زده ارسال می‌شود

سلامت صفری، عضو شورای اسلامی شهر اردبیل نیز گفت: در راستای کمک‌رسانی به سیل زدگان شهرستان گرمی از سوی شورا و شهرداری اردبیل تعداد سه دستگاه لودر، چهار دستگاه کمپرس، سه دستگاه مینی لودر به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی تصریح کرد: مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز از قبیل فرغون، بیل، چکمه و بسته‌های معیشتی خریداری و این کمک‌های غیرنقدی نیز به‌همراه تجهیزات امدادی ارسال خواهد شد.

به گزارش ایمنا، روز گذشته در جاده اردبیل به سمت گرمی سیل، بارش باران و آب‌گرفتگی اتفاق افتاد و در این حادثه افرادی مصدوم و تعدادی نیز مفقود شدند.

کد خبر 667367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.