از ماجرای شلیک مرگبار با وینچستر تا قتل پسر جوان با ضربات چاقو در جنوب تهران

شلیک مرگبار با وینچستر، انهدام باند سازمان یافته قاچاق ارز، بازداشت عاملان قتل مرد کرجی، قتل در تیراندازی با سلاح شکاری و قتل پسر جوان با ضربات چاقو در جنوب تهران را در بسته خبری حوادث ایمنا، بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مجید عسگری‌نیا؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان، اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی درگیری منجر به قتل در یکی از محله‌های نسیم شهر، مأموران انتظامی بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: با بررسی مأموران مشخص شد فرد جوانی در یکی از محله‌های نسیم شهر در درگیری با یکی از بستگان خود با تیراندازی گلوله مجروح شده و به دلیل شدت جراحت فوت کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تصریح کرد: با بررسی صحنه وقوع جرم و تحقیقات صورت گرفته، قاتل کمتر از ۲۴ ساعت توسط مأموران انتظامی شناسایی و در مخفیگاه خود در مشهد دستگیر شد.

وی با بیان اینکه قاتل در بازجویی‌های اولیه خود به قتل ارتکابی با استفاده از اسلحه وینچستر حین درگیری اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی اعلام کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

انهدام باند سازمان یافته قاچاق ارز

وحید مرادی؛ فرماندار شهرستان گیلان‌غرب، از انهدام باند سازمان یافته قاچاق ارز خبر داد و اظهار کرد: این شبکه در شهرستان اقدام به قاچاق ارز کرده بودند و حجم قاچاق توسط متهمان بیش از ۳۴ هزار دلار بوده است.

وی افزود: پس از رصد و اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان گیلان‌غرب، متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند.

بازداشت عاملان قتل مرد کرجی

سرهنگ محمد محمدی؛ فرمانده انتظامی دالاهو، اظهار کرد: پس از قتل فردی ۵۲ ساله در شهرستان ساوجبلاغ استان البرز و متواری شدن متهمان به قتل، دستگیری آنها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از اطلاع مأموران انتظامی دالاهو مبنی بر اینکه متهمان اصلی قتل مرد میانسال در بخش گهواره حضور دارند، اقدامات اطلاعاتی آغاز و مأموران موفق شدند مخفیگاه هر دو نفر را شناسایی کنند.

رئیس پلیس شهرستان دالاهو تصریح کرد: پس از شناسایی مخفیگاه متهمان فراری که ۴۰ و ۴۲ ساله هستند، مأموران انتظامی دالاهو با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه آنها را دستگیر و به مراجع قضائی معرفی کردند.

قتل در تیراندازی با سلاح شکاری

سرهنگ احمد ساکی؛ فرمانده انتظامی ملایر، اظهار کرد: در پی وقوع درگیری مسلحانه منجر به قتل در فروردین سال جاری در یکی از روستاهای ملایر و متواری شدن قاتلان، دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از مدت‌ها تلاش شبانه‌روزی مؤثر و به‌کارگیری شیوه و شگردهای خاص پلیسی، سرانجام سه نفر از متهمان را که از مخفیگاه خود خارج شده و در حال تردد در شهر ملایر بودند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه به همراه یک قبضه سلاح شکاری دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: مأموران همچنین سه نفر دیگر از افراد مرتبط با درگیری منجر به قتل را شناسایی و در یک عملیات دیگر آنان را دستگیر کردند.

وی ادامه داد:: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های به عمل آمده، به حضور در محل قتل، درگیری و تیراندازی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

قتل پسر جوان با ضربات چاقو در جنوب تهران

نیمه‌شب سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه امسال، کارکنان انتظامات بیمارستان ضیائیان مرگ مشکوک پسر جوانی را روی تخت بخش اورژانس این مرکز درمانی، از طریق تماس تلفنی به پلیس گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم بررسی صحنه جرم به همراه قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد پسری ۱۷ ساله اهل کشور افغانستان مواجه شدند که از ناحیه گردن، قفسه سینه و کتف هدف ضربات مهلک چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد مقتول با همراهی یکی از دوستانش با آمبولانس اورژانس به این بیمارستان منتقل شده است که در نخستین گام او هدف تحقیق قرار گرفت و به بازپرس جنایی گفت: قاتل و مقتول هم محله‌ای بودند اما این اواخر با یکدیگر به خاطر مسائل پیش پا افتاده اختلاف داشتند.

شاهد ماجرا ادامه داد: روز حادثه پسر جوان و قاتل در چند مرحله با یکدیگر دعوا کردند اما قاتل که از مقتول کینه به دل گرفته بود او را در خیابان تعقیب کرد و با شروع درگیری مجدد در یک لحظه با ضربات چاقو مرتکب قتل شد و پس از جنایت پا به فرار گذاشت.

پس از پایان تحقیقات میدانی در بیمارستان ضیائیان و بازرسی صحنه قتل، در نخستین گام قاضی جنایی به مأموران دستور داد تا با اقدامات اولیه مخفیگاه متهم را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری او اقدام کنند.

با دستور قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات در رابطه با دستگیری متهم این پرونده همچنان ادامه دارد.

کد خبر 667364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.