جابه‌جایی‌ها به‌دلیل ضعف مدیران نیست/ ادامه دهنده راه شیخ‌بهایی باشیم

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه و مسیر شیخ بهایی به عنوان معمار اصفهان باشیم، گفت: هر کدام از مدیران شهری که امروز تکریم می‌شوند کارنامه درخشانی در مسئولیت خود داشتند، بنابراین به خاطر ضعف و اشکال این جابه‌جایی‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در آئین تکریم و معارفه خدمتگزاران شهر اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران با ریاست متفاوت است، در ابتدای انقلاب هر فردی به‌کار گماشته می‌شد، عنوان مسئولیت مطرح بود، بعدها عنوان رئیس و مدیر رایج شد که هر چند بد نیست اما در نظام جمهوری اسلامی داشتن سمت مزیت محسوب نمی‌شود، بلکه این مسئولیت است که به کار ارزش می‌بخشد.

وی افزود: واگذاری مسئولیت‌ها در نظام اسلامی با هدف خدمت به مردم و نظام انجام می‌شود به‌ویژه در شهری مانند اصفهان که روزگاری امثال شیخ‌بهایی در آن مسئولیت داشتند، از این‌رو هر کدام از ما همکاری شیخ بهایی هستیم و می‌شویم، با این نگاه ارزش موضوع بیشتر می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: همیشه از خودم می‌پرسم اگر ۵۰ سال دیگر قرار باشد تصویری از آنچه امروز ایجاد می‌کنیم به نمایش گذاشته شود، کدام تصویر است؛ با این سوال به عظمت گذشتگان پی می‌بریم و بیشتر تلاش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه باید ادامه دهنده راه و مسیر شیخ بهایی به عنوان معمار اصفهان باشیم، خاطرنشان کرد: هر کدام از مدیران شهری که امروز تودیع می‌شوند کارنامه درخشانی در مسئولیت خود داشتند، بنابراین به خاطر ضعف و اشکال این جابه‌جایی‌ها صورت نگرفته است.

قربانی با تمجید از عملکرد معاون سابق فرهنگی شهردار گفت: شهادت می‌دهم میزان کاری که در این دو سال انجام شده است به لحاظ تنوع، تعدد، عمق و محتوا قابل مقایسه با دوره‌های گذشته نیست.

وی با تقدیر از زحمات معاون سابق مالی و اقتصادی شهردار اصفهان نیز تصریح کرد: آثار فعالیت این مدیران تا ابد ماندگار خواهد ماند اما گاهی ایجاب می‌کند که تغییراتی انجام شود تا شکل کار تغییر کند و کار بهتر پیش رود، البته شهردار به لحاظ قانونی و شرعی اختیار دارد که همکاران خود را انتخاب کند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: گاهی شنیده می‌شود تغییرات آن‌چنانی قرار است رخ دهد، در حالی که شایعه است و نباید به آن توجه شود، همه این شایعات برای این است که برخی قصد دارند در روند کار مزاحمت ایجاد کنند وگرنه تغییر در بین مسیر در همه نهادها وجود دارد.

وی تاکید کرد: درخواست ما این است که افراد به شایعات دامن نزنند، به آن توجه نکنند و به‌جای آن روی کار تمرکز کنند.

کد خبر 667361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.