برگزاری تورهای «مشهدگردی» در تابستان

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد از برگزاری تورهای ویژه مشهدگردی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در تابستان امسال خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سیدجلیل بامشکی با اشاره به برگزاری تورهای موضوعی «مشهدگردی»، اظهار کرد: این تورها ویژه ایام تابستان و با رویکرد ایجاد نشاط و شادابی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی برگزار می‌‎شود.

وی با بیان اینکه این تورها در موضوعات و سبک‌های متنوعی برنامه‌ریزی شده است، افزود: مجموعه تورهای پیاده‌روی، زیارتی، مذهبی، تاریخی و طبیعت‌گردی با تاکید بر اماکن زیارتی و بقاع متبرک شهر، با محوریت حرم مطهر امام‌رضا (علیه‌السلام) از جمله این موارد است.

معاون زیارت و گردشگری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این تورها ویژه خانواده‌های مشهدی و زائران ایرانی و غیر ایرانی امام مهربانی‌ها در نظر گرفته شده است.

بامشکی تصریح کرد: به همین منظور برای بهره‌گیری از منابع بومی و توسعه ظرفیت زیارت و گردشگری شهر مشهد، این معاونت از تمام شرکت‌ها و دفاتر دارای مجوز از وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای همکاری در برگزاری این تورها دعوت به عمل می‌آورد.

کد خبر 667358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.