بایرن‌مونیخ، منچستریونایتد و آث‌میلان با جدیت به‌دنبال جذب مهدی طارمی

چندین باشگاه بزرگ در لیگ‌های معتبر اروپایی ازجمله منچستریونایتد، بایرن‌مونیخ و آث‌میلان در صدد جذب مهدی طارمی ستاره پورتو در نقل‌وانتقالات تابستان هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌نظر می‌رسد زمان آن فرا رسیده که مهدی طارمی پس از درخشش در لیگ برتر پرتغال به‌همراه ریوآوه و پورتو که به کسب مقام‌های انفرادی و تیمی فراوانی منجر شد، برای فصل آینده به باشگاه بزرگ‌تری در لیگ‌های معتبرتر اروپا برود. او در سه سال گذشته به اندازه کافی در پورتو طوفان به‌پا کرده و حتی اگر بیشتر بماند، احتمالاً برای تکرار فرم فوق‌العاده خود در فصل آتی کار سختی خواهد داشت.

براساس اخبار و اطلاعاتی که رسانه‌های اروپایی منتشر کرده‌اند، باشگاه آث‌میلان ایتالیا که به‌دنبال جذب ستاره پورتو است، در تابستان امسال هیچ شانسی برای جذب مهدی طارمی با ۱۰ میلیون یورو ندارد چرا که باشگاه پورتو حداقل ۲۰ میلیون یورو برای فروش مهاجم ایرانی خود می‌خواهد. طارمی تابستان گذشته پیشنهادهای خوبی داشت اما تصمیم گرفت بماند و وفاداری خود را به هواداران پورتو نشان دهد.

در همین راستا روز گذشته روزنامه گاتزتا ایتالیا نوشت که باشگاه آث‌میلان به مهدی طارمی علاقه‌مند است زیرا قرارداد او در ماه‌ژوئن ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد. ضمن اینکه قیمت مهاجم ایرانی پورتو حدود ۲۰ تا ۲۵ میلیون یورو تخمین زده می‌شود. طبق شنیده‌های منابع پرتغالی، باشگاه پورتو نیز باتوجه به اتفاقات اخیر تصمیم دارد به پیشنهادات مهدی طارمی گوش دهد.

لازم به‌ذکر است باشگاه‌های بزرگ در لیگ‌های معتبر ازجمله لیگ برتر جزیره انگلیس ازجمله منچستریونایتد (البته ولورهمپتون نیز یکی از آن‌هاست) و فنرباغچه از سوپرلیگ ترکیه در تابستان برای جذب مهاجم ایرانی به رقابت پیوستند. همچنین باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان مذاکرات خود را با پورتو برای جذب مهدی طارمی آغاز کرده و حاضر است ۱۵ میلیون یورو بیشتر برای این مهاجم خرج کند.

سران منچستریونایتد نیز تصمیم گرفته‌اند اگر جذب هری کین دست‌نیافتنی بود و به‌خدمت گرفتن گونسالو راموس خارج از محدوده قیمتی یونایتد باشد، انتخاب من‌یونایتد برای خرید یک مهاجم راسموس هوجلوند یا مهدی طارمی خواهد بود. مهدی طارمی یک شماره ۹ کامل و به‌اندازه هری کین در گلزنی تهدیدکننده است اما به‌عنوان یک گزینه باتجربه و کوتاه‌مدت برای خط‌حمله شیاطین‌سرخ به‌شمار می‌رود.

کد خبر 667347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.