اطفا حریق وسیع ۳ مغازه قدیمی در فومن

سرپرست واحد آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن از آتش سوزی سه باب مغازه در این شهر خبر داد و گفت: این حادثه مصدومی نداشت.

امین خوش‌برش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: آتش‌سوزی سه باب مغازه فروش لوازم تحریر، دخانیات و تلفن همراه در ساعت ۴:۰۵ صبح امروز _بیست و پنجم خردادماه_ به واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله ۱۴ آتش‌نشان با چهار خودرو اطفای حریق در مدت زمان دو دقیقه به محل حادثه در خیابان سردار جنگل اعزام شدند.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان این واحد، پس از رسیدن به محله حادثه، با آتش‌سوزی وسیع سه باب مغازه مواجه شدند و به سرعت نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی به حداقل ۱۵ مغازه همجوار اقدام کردند.

خوش‌برش تصریح کرد: بافت مغازه‌ها به طور کامل فرسوده، سقف آنها چوبی و بدون دیواره آتش‌بر بود و مهار آتش‌سوزی توسط آتش‌نشانان حدود سه ساعت طول کشید.

وی اظهار کرد: در این حادثه مغازه لوازم تحریر به طور کامل در آتش سوخت و مغازه‌های فروش دخانیات و تلفن همراه دچار خسارت شدند، اما تمام مغازه‌ها دارای بیمه آتش‌سوزی هستند.

وی با بیان اینکه در این حادثه به کسی آسیبی نرسید، اضافه کرد: علت حادثه آتش‌سوزی، توسط کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

سرپرست واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فومن گفت: واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری با ۲۵ نیروی انسانی، سه خودروی اطفای حریق، یک خودروی امداد و نجات و یک تانکر آب‌رسان در یک ایستگاه فعالیت می‌کند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 667343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.