داکت اسپلیت 48000 اینورتر و برند های معتبر تولید کننده همراه با قیمت

انتخاب یک دستگاه تهویه هوا که بتواند وظیفه تأمین سرمایش و گرمایش مکان‌های بزرگ را به خوبی انجام دهد می‌تواند یک چالش بزرگ باشد و نیاز است که قبل از انتخاب خود بهترین محصولات بازار را مقایسه کنید.

استفاده از داکت اسپلیت‌ها برای این کار می‌تواند بهترین انتخاب باشد، چراکه به علت دارا بودن سیستم سرمایش و گرمایش می‌توانید در تمامی روزهای سرد و گرم سال از آن‌ها استفاده کنید. این کار نیاز به سایر دستگاه‌های تهویه هوا از بین می‌برد و می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های خریداران بشود. برای اینکه دمای یک محیط با متراژ بین 150 تا 170 متر مربع را تنظیم کنید، داکت اسپلیت‌ 48000 بهترین انتخاب هستند. در ادامه این متن از ایمنا نگاهی به داکت اسپلیت‌های 48 هزار از برندهای مطرح بازار خواهیم داشت و ویژگی‌های هر کدام را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

داکت اسپلیت 48000 بوش

داکت اسپلیت 48 هزار بوش از دستگاه‌های مدرن بازار به شمار می‌رود. این محصول به علت استفاده از کمپرسورهای اینورتر توانسته است رده‌بندی انرژی A++ را دریافت کند که آن را به یک انتخاب مقرون به صرفه تبدیل می‌کند. این دستگاه همچنین قابلیت اتصال به کویل آب گرم را نیز دارا است که می‌تواند در فصل سرما گرمای محیط را با اتصال به خروجی آب گرم موتورخانه یا پکیج گرمایشی تأمین کند. از قابلیت‌های دیگر داکت اسپلیت بوش 48000 می‌توان به قابلیت برفک زدایی، امکان اتصال از طریق بلوتوث و وای فای، حالت توربو برای سرمایش سریع و تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای قابل شست و شو اشاره کرد.

داکت اسپلیت 48000 گری

کمپانی گری توانسته در سالیان گذشته سهم قابل توجهی از بازار دستگاه‌های تهویه هوا در اروپا را به دست بیاورد که نشان دهنده کیفیت بالای آن است. داکت اسپلیت 48 هزار گری از کمپرسورهای اینورتر استفاده می‌کند که باعث شده است تا مصرف انرژی آن تا اندازه زیادی کم شود و برچسب انرژی A را دریافت کند. این داکت اسپلیت که هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش را دارا است به فیلترهای تصفیه کننده هوای ضد قارچ و قابل شست و شو مجهز شده است تا همیشه کیفیت هوای ایده‌آلی را ارائه دهد. اتصال به وای فای و بلوتوث، امکان اتصال به کویل آب گرم و دارا بودن 5 حالت عملکرد هوشمند از جمله ویژگی‌های جذاب داکت اسپلیت 48000 گری به شمار می‌رود.

داکت اسپلیت 48000 ال جی

داکت اسپلیت 48 هزار ال جی، محصولی از کره جنوبی و یکی از بهترین دستگاه‌های تهویه هوا در بازار است. در تولید این دستگاه از کمپرسور اسکرال اینورتر استفاده شده که باعث شده است تا مصرف انرژی در آن کاهش زیادی داشته باشد و برچسب انرژی A+ را دریافت کند. این دستگاه در کنار تنظیم دما می‌تواند رطوبت محیط را نیز تنظیم کند. همچنین فیلترهای هوای قابل شست و شو باعث می‌شوند تا کیفیت هوای این داکت اسپلیت به مرور زمان افت پیدا نکند. با استفاده از داکت اسپلیت 48000 ال جی می‌توانید دمای هر اتاق را به صورت مجزا تنظیم کنید و با حالت‌های کنترل هوشمندی که توسط ال جی در ریموت کنترل آن طراحی شده است از دمای مناسب در تمامی نقاط ساختمان لذت ببرید.

داکت اسپلیت اجنرال 48000 اجنرال

داکت اسپلیت‌های اجنرال محصول کشور ژاپن و مونتاژ تایلند هستند که به دلیل استفاده از قابلیت‌های جذاب و کاربردی توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار دستگاه‌های تهویه هوا را به خود اختصاص دهند. کمپرسور داکت اسپلیت 48 هزار اجنرال از نوع روتاری و اینورتر است که توانسته بازدهی خوبی در مصرف انرژی به ثبت برساند و رده‌بندی A+ را به دست بیاورد. سیستم یخ‌زدای کندانسور، ترموستات لمسی، قابلیت اتصال به وای فای و بلوتوث، حالت توربو و استفاده از فیلترهای قابل شست و شو از جمله برجسته‌ترین امکانات داکت اسپلیت 48000 اجنرال به شمار می‌رود.

داکت اسپلیت 48000 میتسوبیشی

داکت اسپلیت 48 هزار برند ژاپنی میتسوبیشی به دلیل استفاده از کمپرسور اینورتر و دارا بودن برچسب انرژی A++ از مقرون به صرفه‌ترین انتخاب‌ها برای تهیه یک دستگاه تهویه هوا به شمار می‌رود. با استفاده از قابلیت زون بندی این محصول می‌توانید در قسمت‌های مختلف یک ساختمان دماهای مختلفی ایجاد کنید. قابلیت‌های دیگری مانند تصفیه هوا، استفاده از فیلترهای قابل شست و شو، یخ‌زدایی کمپرسور، اتصال به وای فای و بلوتوث و همچنین حالت سرد کننده سریع توربو ارزش خرید زیادی برای داکت اسپلیت 48000 میتسوبیشی ایجاد کرده است.

داکت اسپلیت سامسونگ 48000

برند سامسونگ از برندهای نام آشنا در بازار ایران به شمار می‌رود که توانسته داکت اسپلیت‌های بسیار با کیفیتی را نیز تولید کند. در تولید این داکت اسپلیت از کمپرسور روتاری مجهز شده به تکنولوژی اینورتر استفاده شده است که باعث شده تا مصرف برق آن تا اندازه زیادی کاهش پیدا کند و برچسب انرژی A+ را دریافت کند. تصفیه هوا با استفاده از فیلترهای هوای قابل شست و شو و ضد قارچ، قابلیت اتصال به کویل آب گرم، امکان اتصال به بلوتوث و وای فای و سیستم یخ زدای کندانسور از امکانات قابل توجه داکت اسپلیت 48000 سامسونگ به شمار می‌رود.

انتخاب بهترین داکت اسپلیت‌های 48 هزار از نوین مارکت

فروشگاه نوین مارکت یک فروشگاه بزرگ اینترنتی است که برندهای معتبر داکت اسپلیت را در سایت خود معرفی و عرضه می‌کند. در سایت نوین مارکت می‌توانید برندهای مطرح بازار داکت اسپلیت را مشاهده کنید و ویژگی‌های هر یک را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین با مراجعه به این سایت این امکان برای شما فراهم می‌شود تا با تماس با کارشناسان نوین مارکت از مشاوره رایگان بهره‌مند شوید.

در زمان انتخاب کالا از نوین مارکت از ضمانت و اصالت محصولات اطمینان کامل داشته باشید چراکه تمامی دستگاه‌های عرضه شده در این سایت با ضمانت نامه معتبر شرکتی به دست مشتریان خواهد رسید. خریداران محترم می‌توانند تا 2 سال از خدمات تعویض کمپرسور در صورت خرابی و تا 3 سال از خدمات پس از فروش رایگان نوین مارکت استفاده کنند.

همچنین نکته قابل توجه دیگر در مورد نوین مارکت این است که هزینه ارسال تمامی کالاها از این سایت به سراسر ایران رایگان است. علاوه بر این مشتریان نوین مارکت می‌توانند هزینه کالای خریداری شده خود را درب منزل و پس از مطمئن شدن از اصالت و کیفیت کالا پرداخت کنند. برای کسب اطلاع از قیمت داکت اسپلیت اینورتر به نوین مارکت https://novinmarket.com مراجعه کنید.

کد خبر 667331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لاله فراغت NL ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 0
    سلام قیمت هاشون رو دیدم نسبت به این سایت https://alobaneh.com قیمت هاشون کمی بالاتر هست