اتصال سامانه «سمنان من» به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان از اتصال سامانه خدمات هوشمند «سمنان من» به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به منظور ارتقای سطح دسترس‌پذیری خدمات الکترونیک خبر داد.

وحید پرویزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اتصال سامانه خدمات هوشمند شهرداری سمنان به این درگاه خبر داد و اظهار کرد: پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به عنوان یک پلتفرم ملی یکپارچه، بسیاری از خدمات دولتی و عمومی کشور را با یک بار احراز هویت به شهروندان ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به ارائه ده‌ها خدمت مختلف شهرداری سمنان در پنجره واحد خدمات دولت هوشمند، افزود: دریافت خدماتی همچون احراز هویت هوشمند کاربری، خدمات مدیریت معضلات شهری ۱۳۷، خدمات بازیافت پسماندهای خانگی (سامانه سیوا) و کیف پول شهروندی (پرداخت هوشمند شهری، پرداخت قبوض و مشاهده سوابق) با اتصال سامانه «سمنان من» به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند امکان‌پذیر است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: مکان‌یابی میدان‌های میوه و تره‌بار به همراه نرخ روزانه مصوب میوه و تره‌بار، جست‌وجوی متوفیان در وادی السلام سمنان، امکان شارژ و برداشت از موجودی کیف پول شهروندی و ارائه خدمات الکترونیک سازمانی از دیگر قابلیت‌هایی است که با اتصال سامانه «سمنان من» به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

پرویزی با بیان اینکه این اقدام سبب افزایش کیفیت و سطح دسترس‌پذیری خدمات الکترونیکی بر اساس استانداردهای ملی در این حوزه می‌شود، تصریح کرد: شهرداری سمنان جزو نخستین شهرداری‌ها در سطح کشور است که به پنجره واحد خدمات دولت هوشمند متصل شده است.

وی گفت: شهروندان می‌توانند از این پس علاوه بر ثبت‌نام مستقیم در سامانه سمنان من به نشانی my.semnan.ir از طریق پنجره واحد خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir نیز به‌آسانی از خدمات الکترونیک شهرداری سمنان بهره‌مند شوند.

کد خبر 667313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.