منچستریونایتد از جذب هری کین منصرف شد!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ پنجشنبه بیست‌وپنجم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* چلسی آماده است تا پنج بازیکن را برای قرار گرفتن در قرارداد مبادله دوشان ولاهوویچ، به یوونتوس معرفی کند.

* باشگاه رئال‌مادرید، پشنهاد ۵۱ میلیون پوندی لیورپول برای جذب فدریکو والورده را رد کرده است‌.

* خورخه مندس، ایجنت سرشناس دنیای فوتبال، به آرسنال پیشنهاد داده است تا روبن نوس را از ولوز به خدمت بگیرد.

* بلیت بازی‌های اینترمیامی، پس از امضای قرارداد با لیونل مسی، با قیمت ۱۶۰۰۰ پوند به فروش می‌رسد.

دیلی تلگراف:

* نیوکاسل یونایتد به سختی تلاش می‌کند تا با ارائه پیشنهاد ۵۰ میلیون پوندی، نیکولو بارلا هافبک میانی ارزشمند اینتر را جذب کند.

* منچستریونایتد شاهد رد پیشنهاد ۴۰ میلیون پوندی‌اش توسط چلسی برای جذب میسون مانت بوده است، اما سران اولدترافورد مطمئن هستند که او قرارداد جدیدی با لندنی‌ها امضا نخواهد کرد.

گاردین:

* منچستریونایتد دیگر علاقه‌ای به جذب هری کین ندارد، زیرا سران اولترافورد احساس می‌کنند پولی که تاتنهام برای فروش ستاره‌اش می‌خواهد، بسیار زیاد است.

* وستهام در آستانه تصمیم‌گیری برای انتصاب "تیم استایدتن" به عنوان مدیر فنی جدید خود است. این مرد آلمانی در جریان مذاکرات، تأثیر مثبتی داشته و این هفته با دیوید مویس به عنوان سرمربی، ملاقات کرد.

دیلی اکسپرس:

* درحالی که چلسی می‌خواهد برخی از بازیکنانش مثل کانر گالاگر را به فروش برساند، تاتنهام می‌تواند از این فرصت برای جذب او استفاده کند.

* امیل اسمیت روو قرار است تابستان امسال در آرسنال بماند، هافبک انگلیسی اما تضمین می‌خواهد که بخشی از برنامه‌های آرتتا است یا خیر.

دیلی میرر:

* رایان گراونبرخ اعتراف کرد که اگر توماس توخل برای استفاده بیشتر از او تضمین ندهد، برای خروج از بایرن‌مونیخ تلاش خواهد کرد.

* آنتونی الانگا به اریک تن‌هاخ گفته که آماده است در فصل جدید بیشتر در ترکیب قرار بگیرد تا بتواند به تیمش کمک کند.

سان اسکاتلند:

* برندان راجرز، در آستانه بازگشت اسکاتلند و قبول هدایت سلتیک است.

دیلی رکورد:

* دایزن مائدا ژاپنی، مهاجم سلتیک، آنگه پستکوگلو را ستایش کرده است، و اعتراف می‌کند که سرمربی سابقش با حضور در تاتنهام، رؤیای رفتن "مرحله بالاتر" را در سر داشته است.

مالیک تیلمن، هافبک تیم فوتبال رنجرز اسکاتلند، انتقال قرضی‌اش از بایرن مونیخ به رنجرز را "بهترین تصمیم" دوران حرفه‌ای خود نامیده است.

کد خبر 667301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.