پای رئیس‌جمهور فرانسه به ماجرای امباپه باز شد!‌

رئیس‌جمهور فرانسه گفته است که شخصاً تلاش خواهد کرد تا کیلیان امباپه را متقاعد کند در پاری‌سن‌ژرمن بماند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه تأیید کرده است که آماده است دوباره در قضیه سرنوشت امباپه مداخله کند، زیرا او تلاش می‌کند ملی پوش فرانسوی را در این کشور نگه دارد.

امباپه به پاری سن ژرمن اطلاع داده است که قصد ندارد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کند، اما به شایعات مرتبط با مادرید پاسخ داد. با وجود این، گفته می‌شود که باشگاه اسپانیایی حاضر است ۲۰۰ میلیون یورو (۱۷۰ میلیون پوند / ۲۱۶ میلیون دلار) برای جذب او در تابستان امسال بپردازد.

رئیس‌جمهور فرانسه، در مورد وضعیت امباپه به رسانه RMC Sport گفت: "من اطلاعات لازم در خصوص وضعیت کیلیان را ندارم، اما برای ماندن او در پاریس تلاش خواهم کرد."

مکرون یک سال پیش در شرایطی مشابه، با امباپه صحبت کرد و با وجود علاقه شدید رئال، نقش پررنگی در متقاعد کردن او برای ماندن در پایتخت فرانسه داشت‌. این بار، رئال می‌خواهد با توجه به رفتن کریم بنزما به عربستان سعودی، امباپه را مجبور کند تا راهی اسپانیا شود.

آنها همچنین با هری کین نیز در تماس بوده‌اند، اما باشگاه از زمان حضور امباپه در موناکو، او را دنبال کرده و آنها ممکن است از فرصت طلایی استفاده کنند تا در نهایت، قهرمان جام جهانی را در این پنجره نقل و انتقالات، به چنگ بیاورند.

شایعات در خصوص ماندن یا نماندن امباپه، احتمالاً در طول تابستان ادامه خواهد داشت و گزارش‌ها حاکی از آن است که رئال‌مادرید منتظر اولین حرکت امباپه و اعلام رسمی جدایی از باشگاه فرانسوی خواهد بود.

کد خبر 667293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.