مورینیو پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

ژوزه مورینیو فرصت پیوستن به الاهلی عربستان سعودی را رد کرد و در باشگاه رم ایتالیا ماندگار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوره مورینیو به عنوان یک گزینه جذاب برای هدایت باشگاه الاهلی عربستان در نظر گرفته شده بود، زیرا آینده او در رم، مبهم به نظر می‌رسد. نام آقای خاص، در اوایل این فصل، با پاری‌سن‌ژرمن پیوند خورده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد در ایتالیا بماند، زیرا به سران الاهلی گفته است که علاقه‌ای به مربیگری در این باشگاه ندارد.

مورینیو در لندن، جلسه‌ای با رئیس الاهلی برگزار کرد تا به او اطلاع دهد که این پیشنهاد را نمی‌پذیرد. به نظر می‌رسد که باشگاه‌های مختلف عربستانی، امیدوار بودند که پرتغالی‌ها را به این لیگ بیاورند، هرچند ستاره‌هایی مانند کریستیانو رونالدو و کریم بنزما را جذب کرده بودند، اما آقای خاص این پیشنهاد را رد کرده است.

تیم مورینیو (رم) به فینال لیگ اروپا رسید اما او پس از بازی، جنجال به پا کرد و داور مسابقه، (آنتونی تیلور) را پس از شکست در ضربات پنالتی مقابل سویا، "مایه ننگ" خطاب کرد. او از آن زمان، توسط یوفا تحت پیگرد قرار گرفته است.

ممکن است سوپراستارهای بیشتری به عربستان سعودی بروند، زیرا سران این لیگ، همچنین در حال حاضر علاقه زیادی به بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، پیر امریک اوبامیانگ دارند و البته استیون جرارد را هم برای هدایت باشگاه الاتفاق، زیر نظر گرفته‌اند.

کد خبر 667291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.